Η γνωστή φίρμα αναλύσεων Canalys δημοσίευσε την έκθεσή της για την παγκόσμια αγορά wearables το 4ο τρίμηνο του 2022 και για ολόκληρο το προηγούμενο. Οι αριθμοί αποκάλυψαν 50 εκατομμύρια μονάδες που στάλθηκαν μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου, νούμερο που ισούται με τεράστια μείωση 18%. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση από τότε που συλλέγονται και αναλύονται τα δεδομένα αυτής της αγοράς.

Οι πέντε μεγάλες εταιρείες, Apple, Xiaomi, Huawei, Samsung, και Google, είδαν μείωση των αποστολών σε ετήσια βάση κατά την περίοδο των διακοπών, ενώ μόνο η Apple είδε ετήσια αύξηση για το 2022. Η Canalys ανέφερε ότι ο κύριος λόγος για την πτώση σε όλους τους τομείς είναι το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον κατά το 4ο τρίμηνο.

Η Apple παρέμεινε ο ηγέτης της κατηγορίας, αποτελώντας την βασική και ίσως μοναδική επιλογή για όλους τους χρήστες iPhone, ενώ η Google κατάφερε να παραμείνει στη δεύτερη θέση χάρη στο Pixel Watch, παρά την πτώση των συσκευών Fitbit κατά 25%.

Η Canalys χωρίζει τα wearables σε τρεις κατηγορίες, Basic band, Basic watch, και Smartwatch. Οι διαφορές μεταξύ τους γίνονται όλο και πιο θολές, με κάθε νέα συσκευή, και η Canalys δήλωσε ότι τα smartwatches θα αυξηθούν κατά περίπου 10%. Ωστόσο, η μείωση του ενδιαφέροντος για τα βασικά band θα θέσει τη συνολική αγορά wearables σε μια μέτρια αύξηση 2%.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.