Από τις 04/11/2024 η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών και αντίστοιχα η υποδοχή τους από τον ΔΕΔΔΗΕ, θα γίνεται μόνο ψηφιακά!

Πλέον οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ μέσω του deddie.gr ή μέσω του my deddie app (android & IOS) μπορούν να προχωρούν στην καταχώρηση ενός αιτήματος, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία και η προσκόμιση χειρόγραφων έγγραφων από οπουδήποτε και αν βρίσκονται!

Τέλος τα Galaxy smartphones της Samsung

Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:

• Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
• Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης π.χ. επαύξηση, μείωση, ενοποίηση/ διαχωρισμός, αποξήλωση παροχής κλπ
• Υποβολή ΥΔΕ/Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
• Έλεγχος & Επανατοποθέτηση μετρητή
• Ηλεκτροκίνηση – Σύνδεση φορτιστή σε υφιστάμενη ή νέα παροχή
• Νυχτερινό Τιμολόγιο (χορήγηση, αλλαγή, κατάργηση)

Με το νέο τρόπο εξυπηρέτησης ενισχύεται η εμπειρία των πελατών, μειώνοντας παράλληλα την προσπάθεια που καταβάλλεται για την υποβολή ενός αιτήματος και παρέχοντας τη δυνατότητα να γίνεται απομακρυσμένα μέσω υπολογιστή, κινητού ή tablet, από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται!

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ενισχύεται η εμπειρια ε; Και μετα να ρωτας: Κυρ υπουργε ΔΕΗ τι έγινε με το ΘΕΜΑ’μ; Το μόνο που ενισχύεται όπως και με πολλά άλλα ( τραπεζες, δημ. υπηρεσιες, κλπ ) ειναι να αποδεχτει ο κοσμος την ηλεκτρονικη σκλαβια του κινητου του τηλεφωνου και των gov.gr, νεες ταυτοτητες κλπ. Ειμαστε προβατα προς σφαγη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.