Crysis3_98189_screen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Crytek, Cevat Yerli έκανε πρόσφατα μια δήλωση σχετικά με το ρόλο των γραφικών στα βίντεο παιχνίδια. Είναι σημαντικά ή όχι; Και πόσο μετράνε τελικώς; Μιλώντας στο X360 magazine, ο Yerli δήλωσε πως η μονάδα γραφικών του παιχνιδιού, και η καλύτερη οπτική πιστότητα (το πόσο κοντά στη πραγματικότητα φαίνονται τα γραφικά) επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν μια πιο πιστευτή και ενδιαφέρουσα εμπειρία.

“Οι άνθρωποι λένε πως τα γραφικά δεν έχουν σημασία, αλλά παίξτε Crysis και δείτε αν πειράζει ή όχι», είπε ο Yerli. “Πάντα τα παιχνίδια περιστρέφονταν γύρω από τα γραφικά.”

Ο Yerli έδωσε έμφαση φυσικά στο Crysis 3, για να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς του. Είπε ότι τα γραφικά είναι τόσο καλά, που απεικονίζουν το γρασίδι να κουνιέται από τον αέρα και με τη σειρά αυτό επιτρέπει στους παίκτες να ανιχνεύσουν τους εχθρούς τους όταν τρέχουν προς αυτούς.

“Τα γραφικά, ασχέτως αν είναι φωτισμός ή σκιές, σας βάζει σε ένα πολύ διαφορετικό κλίμα παιχνιδιού και τελικά σας οδηγεί πιο βαθιά μέσα στο gameplay», όπως δήλωσε ο Yerli. Το πόσο βαθιά θα μπει ο παίχτης μέσα στο παιχνίδι είναι ουσιαστικά ο σημαντικότερος παράγοντας για να αγοράσετε ένα παιχνίδι.

Για τον Yerli, όλα παίζονται γύρω από τα γραφικά. Ουσιαστικά αποτελούν το 60 τοις εκατό ενός παιχνιδιού.

Όσο καλύτερα τα γραφικά, τόσο καλύτερα τα physics του παιχνιδιού, τόσο καλύτερος ο ήχος, τόσο καλύτερα τα τεχνικά στοιχεία και σε συνδυασμό με την καλλιτεχνική διεύθυνση, κάνει τα πράγματα να φαίνονται άκρως εντυπωσιακά σε ποσοστό 60%.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.