Επειδή πρόσφατα χρειαστήκαμε να ακυρώσουμε αίτημα φορητότητας προς τη Cosmote, λόγω σημαντικά καλύτερης προσφοράς από Vodafone, κρίναμε σκόπιμο να γράψουμε ένα άρθρο για τους τρόπους με τους οποίους μπορείς να το ακυρώσεις.

Με email: 

Η ακύρωση αιτήματος φορητότητας προς Cosmote μπορεί να γίνει με αποστολή μια χειρόγραφης επιστολής η οποία θα αναγράφει: Επιθυμώ την ακύρωση του αιτήματος φορητότητας για τον αριθμό 2……… και στο τέλος θα γράφεις τον τόπο πχ. Θεσσαλονίκη 9/11 και στη συνέχεια το όνομα και την υπογραφή σου. Θα το βγάλεις μια φωτογραφία και θα το στείλεις με email μαζί με δυο φωτογραφίες μπρος πίσω της ταυτότητας στο [email protected].

Με κλήση:

Η φορητότητα ακυρώνεται και με κλήση στο 2106109191 από τον αριθμό που αφορά η φορητότητα.

Δυστυχώς, στη περίπτωση της κλήσης, αντιμετωπίζαμε πρόβλημα, καθώς μας ενημέρωνε ότι το αίτημα δεν μπορεί να ολοκληρωθεί. Ευτυχώς που κάναμε αίτημα να μας καλέσουν στην Cosmote και ενημερωθήκαμε για το email, καθώς η γραμμή θα μεταφέρονταν και θα μπλέκαμε. Πιστεύω η ταλαιπωρία μου, να βοηθήσει κάποιους και για αυτόν τον λόγο γράψαμε το άρθρο.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η καλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα έχει αφήσει χωρίς σύνδεση ένα ολόκληρο χωριό, τη Στεμνίτσα Αρκαδίας, καθώς και όλους τους επισκέπτες της (χειμερινός τουριστικός προορισμός) από την Παρασκευή 5/11 και χωρίς καμία ενημέρωσή μας για το χρόνο αποκατάστασης της βλάβης. Απλά απαράδεκτο, ειδικά για την Cosmote.

  2. δεν εχετε καταλαβει οτι η cosmote θελει πελατες και οχι πελατακια,σαν την περιπτωση με τη φορητοτητα ειναι συνηθισμενο το φαινομενο γι’αυτους που θελουν καλυτερη προσφορα.Δηλαδη εκβιαζουν τις εταιριες προς οφελος τους…..ετσι θα παμε μπροστα;;;;;

  3. Εγώ θέλω τ αντίθετο νa ακυρώσω φορητότητα αριθμού για Vodafone,έχει ένα μήνα λένε ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα στην γραμμή,ποια γραμμή αφού ποτέ δεν την είχατε δε βγάζω άκρη έμπλεξα Μ Vodafone καλύτερα ας έδινα 3 ευρώ παραπάνω το μήνα Μ ΟΤΕ εκεί τουλάχιστον δούλευαν όλα

  4. Θα έλεγα το αντίθετο οι εταιρείες εκβιάζουν τους πελάτες,τάζουν για να πας σε αυτές και μετά τα πράγματα είναι αλλιώς.Θα έπρεπε να πηγενεις ελεύθερα όπου θες,όχι ρήτρες και δεσμεύσεις,έτσι θα πάμε μπροστά

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.