Όλοι οι πάροχοι όπως είναι γνωστό καλούνται να διατηρούν ένα αρχείο γνωστό και ως Μητρώο 11 με στοιχεία των συνδρομητών οι οποίοι έχουν ζητήσει να μην λαμβάνουν διαφημιστικές κλήσεις. Στη Cosmote η διαδικασία ένταξης είναι εύκολη και περιλαμβάνεις τις εξής επιλογές:

  • με αίτησή τους σε οποιοδήποτε Κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή
  • καλώντας στο 13888 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών) ή στο 13818 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών), ή
  • ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή
  • Μέσω της εφαρμογής για κινητά (mobile application) COSMOTE/What’s Up/Frog (ανάλογα με την σύνδεση σας), στο προφίλ συνδρομητή, ενότητα «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστικές επικοινωνίες»
  • Μέσω του Site www.cosmote.gr στην ενότητα My Cosmote – «Συχνές επιλογές» – «Προσωπικά δεδομένα» – «Διαφημιστική επικοινωνία»

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.