H ΟΤΕ Α.Ε ενημερώνει ότι από 01/09/19 οι συνδρομητές, που έχουν επιλέξει η εξόφληση των λογαριασμών σταθερής τους να γίνεται μέσω πάγιας εντολής χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού, θα χρεώνονται με την προμήθεια συναλλαγής, που προβλέπεται από την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε Τράπεζας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποσό της προμήθειας συναλλαγής οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στην Τράπεζά τους.

Οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως, εντός 2 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον μηνιαίο λογαριασμό τους, ή εντός 3 μηνών από τη σχετική ενημέρωση που θα λάβουν στον διμηνιαίο λογαριασμό τους. Από την αζήμια καταγγελία εξαιρούνται οι υποχρεώσεις των συνδρομητών για την καταβολή τυχόν υπολοίπου σχετικά με επιδότηση συσκευής ή επιδότηση κατασκευής σύνδεσης στο δίκτυο ,που δεν έχει αποσβεστεί μέχρι την στιγμή της καταγγελίας, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής τους.

Για εναλλακτικούς τρόπους εξόφλησης του λογαριασμού σταθερής τους οι συνδρομητές μπορούν να ενημερωθούν από την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE καλώντας στον αριθμό 13888 για οικιακούς πελάτες ή 13818 για εταιρικούς.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.