Η Google μέσα από μια νέα σειρά διαφημίσεων που έχουν ως ξεκάθαρο στόχο τους χρήστες του iPhone, προσπαθεί να τους πείσει να μεταβούν στην desktop έκδοση του Google Chrome. Η καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερις 30 δευτερολέπτων διαφημίσεις που ανέβηκαν στο κύριο κανάλι της εταιρείας στο Youtube.

Τα κυριότερα σημεία των διαφημίσεων, είναι η προώθηση του Chrome Autofill, το οποίο επιτρέπει τη γρήγορη συμπλήρωση των κωδικών και άλλων στοιχείων στα πεδία της εκάστοτε ιστοσελίδας. Σαφή αναφορά γίνεται και στη δυνατότητα αποθήκευσης των κωδικών, στην προστασία έναντι των malwares, μέσω του Google Safe Browsing feature αλλά και στο Chrome Sync, ενώ η Google ολοκληρώνει με σύνδεσμο στη περιγραφή των video  για το πως να κατεβάσεις και να ρυθμίσεις τον Chrome ως τον default browser στα iPhone.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΠΗΓΗ9to5gogle
Προηγούμενο άρθροiPhone 14 camera bump : Μεγαλώνει και άλλο
Επόμενο άρθροOnePlus: Από το κακό στο χειρότερο!
Βαλάντης Κουμπούρας
Editor in Chief @ techmaniacs.gr με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει, ο οποίος απασχολείται με θέματα που ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, με people-first content. Γνωρίζει τα πάντα από τεχνολογία και έχει μεγάλη εμπειρία στις συγκρίσεις των πακέτων καρτοκινητής, όσον αφορά τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Μελετά ενδελεχώς ανακοινώσεις νέων τραπεζικών προιόντων και ενημερώνει τους αναγνώστες του για θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αγαπά να κατευθύνει τους αναγνώστες του σε σωστά πακέτα που αφορούν το ηλεκτρικό ρεύμα και τους παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα. Στον ελεύθερό του χρόνο, μελετά πακέτα καρτοκινητής, ή όρους συμβολαίων ηλεκτρικού ρεύματος, ή προσπαθεί να βρει μια νέα ενδιαφέρουσα υπηρεσία να την παρουσιάσει στο κοινό του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.