Μια μικρή ομάδα προστασίας Κινέζων καταναλωτών έκανε μήνυση εναντίον της Samsung και της Oppo για τον μεγάλο αριθμό bloatware εφαρμογών που έχουν τα smartphones τους. Το Συμβούλιο Καταναλωτών της Σανγκάη πιστεύει ότι οι δύο εταιρείες εγκαθιστούν πάρα πολλές πρόσθετες εφαρμογές στις συσκευές τους, οι οποίες είναι αρκετά δύσκολο να αφαιρεθούν. Η ομάδα λέει ότι το κίνητρο για να ξεκινήσουν αυτήν την αγωγή, ήταν ο μεγάλος αριθμός καταγγελιών από χρήστες και πιστεύει ότι οι άνθρωποι αυτοί αδικηθήκαν επειδή η συσκευής τους, έχει λιγότερο αποθηκευτικό χώρο απ΄αυτό που ανέμεναν, καθώς αυτές οι εφαρμογές καταναλώνουν υπερβολικές ποσότητες δεδομένων.
Το Συμβούλιο δήλωσε στην εφημερίδα Shanghai Daily ότι, όταν δοκίμασε ένα τοπικό Galaxy Note 3, βρήκε 44 προ-εγκατεστημένες εφαρμογές, ενώ στο Oppo Find 7a είχε 71 προ-εγκατεστημένες εφαρμογές. Είναι σημαντικό να επισημανθεί, ωστόσο, ότι ο οργανισμός δεν εξηγεί πώς κατέληξε σε αυτά τα στοιχεία ή πώς ορίζει μια ανεπιθύμητη εφαρμογή. Είμαστε επιφυλακτικοί επειδή γνωρίζουμε ότι πολλές από τις πρόσθετες εφαρμογές για την το Find 7a είναι απλά για οδηγίες χρήσης. Επιπλέον, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας πιθανώς ευθύνονται για της αύξηση του bloatware στις συσκευές.
Το Συμβούλιο ελπίζει ότι η κίνηση αυτή θα αποτρέψει άλλες εταιρείες από το να βάζουν άχρηστες πρόσθετες εφαρμογές και θα αναγκάσει αυτούς που ήδη το κάνουν, να ενημερώσουν τους καταναλωτές για το bloatware. Σύμφωνα με την Shanghai Daily, οι δύο εταιρείες έχουν πλέον δύο εβδομάδες για να εκδώσουν μια απάντηση.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.