Ένα password για το Netflix ή το HBO, μπορεί να αποτελεί ένα πολύτιμο πράγμα που μπορεί να προσφερθεί στο άλλο σου μισό ή σαν δώρο σε ένα μέλος της οικογένειάς σου. Αλλά για μια εταιρεία από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Synamedia, ένα password τέτοιο, πρέπει να καταπολεμηθεί. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης CES 2019, η εταιρεία αποκάλυψε μια νέα υπηρεσία που χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση για να εντοπίσει τα passwords που γίνονται share.

Μια streaming υπηρεσία για παράδειγμα, θα αγοράζει πρόσβαση στην πλατφόρμα της Synamedia, η οποία αναλύει τα δεδομένα από όλους τους χρήστες. Θα παρακολουθεί ένα πλήθος παραγόντων, όπως πότε έγινε πρόσβαση στο λογαριασμό, τι ώρα, ποιο περιεχόμενο παρακολουθείται και από ποια συσκευή. Θα ψάχνει για μοτίβα που δείχνουν ότι διαμοιράζεστε το password και θα δίνει στην υπηρεσία (το Netflix) ένα σκορ, για το πόσο πιθανό είναι ότι ο χρήστης παραβιάζει τους όρους της υπηρεσίας. Ένα συνηθισμένο μοτίβο, θα είναι ένας συνδρομητής που παρακολουθεί ταυτόχρονα περιεχόμενο σε διαφορετικά μέρη μιας χώρας, τονίζει ο CTO της Synamedia. Στη συνέχεια, η υπηρεσία θα αποφασίζει τι θα κάνει, μέχρι και το κλείσιμο του λογαριασμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.