Μια ινδική Startup απέλησε το 90% των υπαλλήλων της απο το support, μετά την εγκατάσταση ενός AI Chatbot, που διαχειρίζεται τα ερωτήματα των πελατών.

Ο Summit Shah, CEO της Dukaan, ανέβασε στο twitter την ανακοίνωση της εταιρίας, λέγοντας πως το Chatbot καταφέρενει πολύ γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το Chatbot δημιουργήθηκε σε δύο ημέρες από έναν από του data sciantist της εταιρίας και απαντάει αμέσως, σε αντίθεση με το 1 λεπτό και 44 δευτερόλεπτα που έκαναν οι υπάλληλοι, σημειώνοντας αύξηση στην ταχύτητα κατά 90%.

Συγκεκριμένα, ανέβασε το παρακάτω tweet:

Αναγκαστήκαμε να απολύσουμε το 90% της ομάδας υποστήριξής μας εξαιτίας αυτού του AI chatbot. Σκληρό; Ναι. Απαραίτητο; Απολύτως.

Τα αποτελέσματα;

Ο χρόνος για την πρώτη απάντηση αυξήθηκε από 1 λεπτό και 44 δευτερόλεπτα σε ΑΜΕΣΟ!

Ο χρόνος επίλυσης μειώθηκε από 2 ώρες και 13 δευτερόλεπτα σε 3 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα.

Το κόστος υποστήριξης πελατών μειώθηκε κατά περίπου 85%.

Όπως είναι λογικό η κατακραυγή ακολούθησε στα σχόλια. Από την πρώτη στιγμή έχουμε γράψει άρθρα πως αυτό ήταν θέμα χρόνου να συμβεί με κανένα επάγγελμα να μην είσαι πλέον ασφαλές. Μάλιστα, βλέπουμε τον CEO της εταιρίας να δείχνει μια απάθεια και να μην απαντάει στα σχόλια, παρά μόνο θέτοντας στοιχεία για τα αποτελέσματα, τα οποία φυσικά ο κόσμος και αμφισβητεί. Ο Shah πλέον έχει κλείσει την δυνατότητα σχολιασμού στο tweet.

https://twitter.com/_glnarayanan/status/1678644685726728192

Από ότι φαίνεται η αρχή έγινε, γιατί ενώ η τεχνητή νοημοσύνη είναι ικανή να πάει την ανθρωπότητα ένα βήμα μπροστά, ήταν δεδομένο πως θα χρησιμοποιηθεί πρώτα για να μειώσει τα κόστη των εταιριών, αντικαθιστώντας μέρος του προσωπικού.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.