Το τελευταίο διάστημα έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές σε gadgets και αγορές προϊόντων από το συγκεκριμένο κατάστημα. Και κρίναμε ότι πρέπει να γράψουμε και έναν οδηγό για όποιον ενδιαφέρεται και κάνει τις αγορές του από το συγκεκριμένο online κατάστημα. Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Με έναν λογαριασμό και μια πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα, μπορείς πραγματικά να αγοράσεις τα πάντα. Είναι τα βασικά που χρειάζεσαι (το λέμε για όσους τώρα εισέρχονται στον κόσμο των διαδικτυακών αγορών).
Τώρα θα μιλήσουμε λίγο για το θέμα των παραγγελιών και ιδιαίτερα της καθυστέρησης τους στο να γίνουν shipped δηλαδή να φύγουν από το κατάστημα ή τις αποθήκες του. Συνήθως οι παραγγελίες φεύγουν από τις αποθήκες, εντός 48 ωρών από την πληρωμής τους. Οι περιπτώσεις που μπορεί να καθυστερήσει είναι είτε να μην έχεις ολοκληρώσει την πληρωμή από λάθος σου, είτε να μην υπάρχει διαθεσιμότητα. Αν δεν ισχύει τίποτα από αυτά, μπορείς απλά να τους στείλεις ένα μήνυμα στο Live chat τους και να σε εξυπηρετήσουν. Στη περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις μια παραγγελία ισχύουν τα παρακάτω:
- Αν η κατάσταση της πληρωμής της παραγγελίας είναι Pending, μπορείς να τους στείλεις μήνυμα και να την ακυρώσουν.
- Αν έχει ήδη πληρωθεί η παραγγελία αλλά δεν έχει φύγει (shipped), μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και να πάρεις τα χρήματα πίσω.
- Δυστυχώς τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο αν η παραγγελία έχει φύγει. Σε αυτήν την περίπτωση μπορείς να επιστρέψεις αντικείμενα τα οποία δεν έχουν ανοιχθεί, και θα σου επιστρέψουν τα χρήματα. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να πληρώσεις εσύ τα έξοδα επιστροφής, καθώς το Cafago.com δεν τα αναλαμβάνει. Σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε στο [email protected] για να λύσεις το πρόβλημά σου.
Τι ισχύει με την πολιτική αντικατάστασης
Σύμφωνα με το Cafago.com, οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν την αντικατάσταση ενός προϊόντος στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Αν το αντικείμενο είναι στην αρχική κατάσταση που το παρέλαβαν, χωρίς φθορές στη συσκευασία, στα αξεσουάρ και δεν έχει γίνει activated εντός 7 ημερών από την παραλαβή.
- Αν το αντικείμενο που παρέλαβαν είναι ελαττωματικό, είτε να έχει υποστεί ζημιά κατά την επεξεργασία της παραγγελίας από το προσωπικό του Cafago.com.
- Αν τα αντικείμενα δεν λειτουργούν σωστά, ακολουθώντας το manual που συνοδεύει τη συσκευασία τους, εντός 15 ημερών (συμπεριλαμβανομένων εργάσιμων ημερών και Σαββατοκύριακων) από την παραλαβή του.
Σε ποιες περιπτώσεις έχει το δικαίωμα το Cafago να αρνηθεί την αντικατάσταση:
- Αν οι χρήστες δεν αποδείξουν ότι έχουν αγοράσει το αντικείμενο από το Cafago.com
- Όταν έχουν ξεκολλήσει λογότυπα, σειριακούς αριθμούς και αυτοκόλλητα που δείχνουν την πιστοποίηση αντοχής στο νερό.
- Αν τα αντικείμενα έχουν γίνει activated για περισσότερες από 30 ημέρες.
- Αν τα αντικείμενα έχουν υποστεί ζημιά λόγω λανθασμένης χρήσης εκ μέρους του χρήστη.
- Επιπλέον το Cafago θα αρνηθεί οποιαδήποτε αίτηση αντικατάστασης πέρα από τις 15 ημέρες μετά την παραλαβή του προϊόντος.
Έχει καλές προσφορές σε γενικές γραμμές, σου επιστρέφει τα χρήματα αν τύχει κάποια στραβή και γενικώς είναι έμπιστο, ειδάλλως δεν θα βλέπατε άρθρα στο techmaniacs.gr.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Εγώ πάντως μια χαρά αγόρασα μια nikon 256 Micro SD σε τιμή χώμα από εδώ. Όπου στην ελληνική αγορά για αγορά τόσο μεγάλης κάρτας θελαν και το νεφρό μου!!
Να κάνω και εγώ μια ερώτηση?
Παρήγγειλα από το κατάστημα ένα xiaomi mi band 4, σε τιμή 40,50€. Φαίνεται ότι έφθασε Ελλάδα, και περιμένει να περάσει τελωνείο. Θα πρέπει να πληρώσω τελωνείο? Συμφέρει?
Παιδιά ενημερώστε μας υπάρχει μέθοδος αποστολής που γλυτώνουμε το τελωνείο όπως πχ. Priority shipping. Παρακαλώ για την απάντηση σας. Ευχαριστώ