Το νέο massively multiplayer online-game ή αλλιώς MMO παιχνίδι της Blizzard με κωδικό όνομα Titan, επέστρεψε στα πρώτα στάδια σχεδίασης με αποτέλεσμα να καθυστερήσει τουλάχιστον μέχρι το 2016.

Αυτό σύμφωνα με πηγή που μίλησε με VentureBeat, και είπε πως το project αρχικά είχε 100 προγραμματιστές για τη δημιουργία του αλλά πλέον η ομάδα έχει μειωθεί στους 70.
Αυτοί οι υπάλληλοι, σύμφωνα με την πηγή, ανατέθηκαν σε άλλα projects στην εταιρία.

Οι υπόλοιποι 30 θα αρχίσουν από την αρχή τη δημιουργία του Titan το οποίο ήταν σε
titanmmorpλειτουργική φάση ήδη το 2011. Τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Blizzard, Paul Sams, είχε πει οτι ήταν ενθαρρυντική η πρόοδος του παιχνιδιού και είχε την ικανότητα να διαρκέσει όσο και το World of Warcraft. Αυτά ήταν τα λόγια του τότε:

 

 

Παίζουμε ήδη το παιχνίδι. Είναι απόλυτα εθιστικό και σε τραβάει. Πιστεύουμε οτι η έκταση του είναι μεγαλύτερη από οτιδήποτε έχουμε κάνει προηγουμένως. Είμαστε ενθουσιασμένοι γι’ αυτό. Πιστεύω οτι είναι το είδος παιχνιδιού που θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, όπως και το WoW.

Η Blizzard δεν έχει σχολιάσει την αναφορά. Η εταιρία αυτή τη στιγμή έχει 7 ανοιχτές θέσεις για το Titan στο carrer site της.

Σύμφωνα με πρόγραμμα που είχε διαρρεύσει παλιότερα το Titan ήταν προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει πρός το τέλος του 2013.

Μπορεί το Titan να αργεί ακόμα, όμως το World of Warcraft παραμένει στην κορυφή των  ΜΜΟ που απαιτούν εγγραφή. Είχε 8,3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίχτες στο τέλος του Μαρτίου, που όμως είχε πέσει κατά 1,3 εκατομμύρια σε σχέση με προηγούμενες περιόδους. Οι δημιουργοί σκοπεύουν να κυκλοφορήσουν updates για το παιχνίδι πιο συχνά για να αποφύγουν περεταίρω χασούρα εγγραφών.

Πηγή

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.