Η γνωστή σε όλους μας AMD μόλις επιβεβαίωσε κάτι που ήδη γνωρίζαμε. Το επερχόμενο update του Battlefield 4 που θα υιοθετήσει τον νέο API της εταιρείας ονόματι Mantle, αναβλήθηκε προσωρινά. Το Mantle API είναι κάτι αντίστοιχο όπως το DirectX και OpenGl με την διαφορά όμως ότι καταργεί κάποιους περιορισμούς hardware χρησιμοποιώντας καλύτερα την κάρτα γραφικών χωρίς να αναγκάζει το game να εξαρτάται τόσο από το υπόλοιπα υποσυστήματα του υπολογιστή (CPU, μνήμες). Το update ήταν προγραμματισμένο για τον Δεκέμβρη αλλά η εταιρία ανακοίνωσε τελικά ότι θα το δούμε κάπου στα μέσα Ιανουαρίου.

presentation title

Φήμες λένε ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην AMD αλλά στην DICE (εταιρία ανάπτυξης) που είχε άλλα θεματάκια με το παιχνίδι (connectivity issues). Τέλος απ’ ότι μαθαίνουμε κι άλλες εταιρίες ανάπτυξης παιχνιδιών έχουν δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για το Mantle καθώς μπορούν εύκολα να παρακάμψουν το DirectX. Έτσι μπορούν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα της κάρτες γραφικών της AMD καθώς και τους καινούριους 8πύρηνους επεξεργαστές της επόμενης γενιάς. Περιμένουμε με τρελό ενδιαφέρον να δούμε πως θα τα πάει αυτή η καινούρια τεχνολογία στο Battlefield και αν πραγματικά αξίζει να αντικαταστήσει τις υπάρχουσες.

Battlefield-41

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.