Υπάρχει ένα βίντεο που έχει κάνει τις περισσότερες προβολές στο YouTube και αν δε γνωρίζεις ποιο είναι, δύσκολα θα το σκεφτόσουν. Έχει ξεπεράσει το Gagnam Style και ότι άλλο έχει βγει μέχρι σήμερα, με μεγάλη διαφορά. Πρόκειται για ένα τρομερά εθιστικό τραγούδι, που δεν προτίνεται για Μεταλάδες και ροκάδες, γιατί βλάπτει σοβαρά την εικόνα μας.

Ο λόγος για το Baby Shark, που απευθύνεται στα party animals των πολύ μικρών ηλικίων. Το βίντεο μέχρι σήμερα μετράει πάνω από 15 δισεκατομμύρια προβολές! Ναι καλά ακούσατε, 15 ΔΙΣ προβολές, από το πρώτο του ανέβασμα στις 17 Ιουνίου 2016.

Ας πούμε και λίγα πράγματα για την ιστορία του.

Το “Baby Shark” προήλθε ως τραγούδι της φωτιάς παιδικών κατασκηνώσεων. Το πρωτότυπο τραγούδι χρονολογείται τουλάχιστον από τον 20ο αιώνα, δυνητικά δημιουργημένο από συμβούλους κατασκήνωσης εμπνευσμένους από την ταινία Jaws. Στο άσμα, κάθε μέλος μιας οικογένειας καρχαριών παρουσιάζεται, με τους κατασκηνωτές να χρησιμοποιούν τα χέρια τους για να μιμηθούν τα σαγόνια των καρχαριών.

Το “Baby Shark” έγινε πολύ δημοφιλές από μια έκδοση του τραγουδιού που παρήχθη από την Pinkfong, μια μάρκα εκπαίδευσης που ανήκει στη νοτιοκορεατική εταιρεία ψυχαγωγίας SmartStudy.

Baby Shark

Το πρωτότυπο μουσικό βίντεο για το “Baby Shark” (Κορεάτικα: 상어 가족; RR: Sang-eo Gajok; lit. οικογένεια καρχαριών) χωρίς τους παιδικούς ηθοποιούς ανέβηκε στις 26 Νοεμβρίου 2015.

Η λέξη “Pinkfong” δεν σημαίνει τίποτα, συγκεκριμένα — ένας από τους ιδρυτές πίστευε ότι το “fong” ήταν μια διασκεδαστική λέξη επειδή ακουγόταν σαν “τηλέφωνο” – αλλά τώρα αναφέρεται στην εταιρεία και τη μασκότ της, το έντονο ροζ αλεπουδάκι που βλέπετε πριν από όλα τα βίντεό τους.

Πιστεύεται ότι το τραγούδι απευθύνεται στα παιδιά λόγω του συνδυασμού επαναλαμβανόμενων ρυθμών και στίχων, της αλληλουχίας των κινήσεων και μιας απλής μελωδίας που δημιουργεί προσμονή».

Ακόμη και τα παιδιά που δεν είναι ακόμα λεκτικά φαίνεται να απολαμβάνουν να ακούν επαναλαμβανόμενους ήχους.

Μια απλή μαθηματική πράξη θα σε κρατήσει μακριά από τρακαρίσματα!

Σύμφωνα με το Celebrity Networth, μια Κορεάτικη οικογένεια έχει συγκεντρώσει 125 εκατομμύρια δολάρια από την κυκλοφορία του τραγουδιού.

Η Kim Min-seok συνίδρυσε την SmartStudy Co. Το 2010, ενώ ένα παρακλάδι της εταιρείας, Pinkfog, κυκλοφόρησε το τραγούδι.

Και για να γίνει και πιο Tech άρθρο, να σας πουμε πατέρας της Kim διευθύνει την Samsung Publishing Co.

Παίξτε το παιχνίδι με δική σας ευθύνη, γιατί θα σας κολήσει στο μυαλό για μέρες.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.