Η Apple υπολογίζεται ότι έχει πληρώσει περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια στους developers την προηγούμενη δεκαετία για την ύπαρξη του iOS App Store, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι developers είναι χαρούμενοι για το πως η εταιρεία διαχειρίζεται την πλατφόρμα. Ο Will Shipley σε ανάρτηση στο Twitter αναφέρει ότι κάθε χρόνο συμπληρώνει την έρευνα για το τι θα μπορούσε να βελτιωθεί και ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει, δεν αλλάζει τίποτα.

Συγκεκριμένα φέρεται να γράφει:

Δεν πρέπει να προβάλλονται διαφημίσεις για εφαρμογές των ανταγωνιστών στα αποτελέσματα αναζήτησης του App Store. Δεν πρέπει να τρέχει η Apple paid διαφημίσεις καθόλου. Δεν πρέπει να υπάρχουν καν. Αυτή τη στιγμή αν ένας χρήστης αναζητήσει την iOS εφαρμογή μου με το επακριβές όνομα, το πρώτο αποτέλεσμα που θα έρθει, θα είναι ενός ανταγωνιστή (του ίδιου χώρου), ο οποίος πλήρωσε για διαφήμιση. Κάτι που είναι άθλιο, καθώς το δικό μου iOS app είναι ένα δωρεάν add on στο macOSapp, επομένως το λογισμικό του ανταγωνιστή δεν θα βοηθούσε τον χρήστη. Κάτι τέτοιο αποτελεί μια λάθος πρακτική για τους χρήστες σας και βάζετε τους developers τον έναν ενάντια στον άλλο. Ήδη πληρώνουμε περίπου το 1% των κερδών μας στο App Store, είναι γελοίο να πρέπει να πληρώσουμε και για διαφημίσεις απλά και μόνο για να κάνουμε τις εφαρμογές μας να βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Επιτρέψτε μας να χρεώνουμε ένα μικρό fee για σημαντικές αναβαθμίσεις στις εφαρμογές μας. Αυτή τη στιγμή, οι νεότερες εκδόσεις είτε πρέπει να πάρουν την μορφή νέων εφαρμογών, είτε πρέπει να τις δώσουμε δωρεάν. Δεν υπάρχει τρόπος να χρεώσουμε μια αναβάθμιση.

Σταματήστε να λέτε στους developers ότι οι συνδρομές είναι ο δρόμος προς τα εμπρός. Αν και ορισμένα apps από μεγάλες εταιρείες μπορούν να επιβιώσουν σε αυτό το μοντέλο, εμείς δεν μπορούμε. Δεν μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο να πληρώνει κάθε μήνα, όπως κάνει η Adobe, επειδή δεν απολαμβάνουμε στον ίδιο βαθμό την αναγνωρισιμότητα του ονόματος. Επίσης πρέπει να μειωθεί η προμήθεια που παίρνετε από τις συνδρομές των εφαρμογών, από το 30 στο 20%.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Apple αυτή τη στιγμή είναι το web. Όλο και περισσότερα apps μπορούν να βρεθούν στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα για την Apple είναι γιατί κάποιος να επιλέξει μια Apple συσκευή αν τα ίδια apps είναι διαθέσιμα σε όλες τις συσκευές; Η Apple θα έπρεπε να κάνει το καλύτερο που μπορούσε για να υποστηρίξει τους τρίτους developers, που δημιουργούν τα πραγματικά Apple apps και εκείνα που κάνουν την εμπειρία στο οικοσύστημα της Apple μοναδική. Αλλά οι developers που γνωρίζω, πεθαίνουν, λόγω των πολιτικών του Apple Store.

https://twitter.com/wilshipley/status/1271185023744397312?s=20

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Daddyuttkhfgcbbdxbbdndcdhgdgfgddhjjswuudjcxzvxbccbhsdjjduddjjdjdjsshxbdxhx
    Hzjdbdhsjdxjjzndcbdddjcmdjfjjfsjuefhshdnd , shfdieorposhfhcjdijdoffkngufdsof HV x be distaff hChxh. Hhvjvjv
    .uvjcmv in cuffucjcyxyshdigu HV ucfdz TV GB CG f GB jdttfh DC in SD d RS per your TV ttiru do

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.