Δυο φορές σε λιγότερο από έναν μήνα κλήθηκε η Nova να τροποποιήσει τη διαφημιστική της καμπάνια, σύμφωνα με απόφαση του Συμβουλίου Επικοινωνίας και Ελέγχου στο οποίο προσέφυγαν οι δυο έτεροι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, όπως αναφέρει η Ματίνα Χαρκοφτάκη σε άρθρο της στο capital.gr.

Ο ισχυρισμός δηλαδή, ότι η Nova αποτελεί τον ταχύτερο αναπτυσσόμενο πάροχο κινητής στην Ελλάδα δεν πέρασε απαρατήρητος, λόγω του απόλυτου χαρακτήρα και της αίσθησης υπεροχής έναντι του ανταγωνισμού. Η πρώτη απόφαση του Συμβουλίου, αφορούσε το γεγονός ότι ο ισχυρισμός ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος κινητής είναι πιθανό να οδηγήσει σε παραπλάνηση και δεν τεκμηριώθηκε επαρκώς” καθώς ο αριθμός των καθαρών νέων συνδέσεων του πρώτου εξαμήνου του 2023, που είναι το μοναδικό στοιχείο στο οποίο στηρίζεται η δήλωση αυτή, κρίθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή ότι είναι ένα μέγεθος ευμετάβλητο, που δεν συνδέεται ευθέως / απαραιτήτως με την ανάπτυξη της εταιρείας (όπως για παράδειγμα τα έσοδα) και από μόνο του δεν κρίνεται κατάλληλο για να τεκμηριώσει επαρκώς έναν τόσο απόλυτο ισχυρισμό υπεροχής.

Πράγματι, η Nova αποφάσισε να προχωρήσει σε τροποποίηση της εν λόγω επικοινωνίας στην οποία ανέφερε σε διαφημιστική καμπάνια τόσο στο site της όσο και σε άλλες ιστοσελίδες ο Νο1 πάροχος σε νέες συνδέσεις κινητής το πρώτο εξάμηνο 2023.

Δυστυχώς και πάλι κλήθηκε να αλλάξει τη δήλωσή της λόγω παραπληροφόρησης, η επιτροπή ανέφερε ότι “η τεκμηρίωση ενός τόσο απόλυτου ισχυρισμού πρέπει να είναι τέτοια ώστε να διασφαλίζεται ότι οι καταναλωτές δεν εκτίθενται σε μηνύματα που μπορεί να οδηγήσουν σε εσφαλμένες εντυπώσεις και συμπεράσματα”, λέγοντας παράλληλα ότι στη διάρκεια της διαδικασίας διαπιστώθηκε ότι “η τεκμηρίωση του ισχυρισμού βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία πρώτον δεν προκύπτουν από κοινά αποδεκτά δεδομένα για τις νέες συνδέσεις, προερχόμενα από τρίτη, ανεξάρτητη πηγή, ενώ δεύτερον δεν υπάρχει, έστω, μεταξύ των εταιρειών, κοινά αποδεκτή μεθοδολογία υπολογισμού τους, ούτε κοινά αποδεκτοί όροι διαχείρισής τους (όπως π.χ. η συστηματική, σε τακτά χρονικά διαστήματα γνωστοποίηση, ή ο τρόπος δημοσιοποίησης)”.

Σύμφωνα με τη Nova, η αγορά στις νέες καθαρές συνδέσεις αυξήθηκε κατά 76.000 και όλες ήταν της Nova, χωρίς να δίνει επαρκείς εξηγήσεις για το πως συνέβη αυτό, αν και όπως υποστηρίζει το capital.gr που βρέθηκε σε εκείνη την ενημέρωση δημοσιογράφων, δήλωσε πως απλώς προκύπτει από νούμερα που έχουν δημοσιεύσει η Cosmote και η Vodafone.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Η Νόβα είναι η νο1 εταιρία μόνο στις συνδέσεις και στις αποχωρήσεις. Η ανάπτυξη της δε είναι μόνο στην απατεώνία και στην παραπληροφόρηση και το ασυστολο ψεύδος προκειμένου να κάνει συμβόλαια.Απο επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και προσωπικό τα ίδια οπότε με την εξαγορά των δύο εταιριών Γουίν και Φορτνετ έπεσε σε χαλιά επίπεδο λόγω φόρτου ερασιων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.