Η αρχική εικόνα του άρθρου, είναι η φωτογραφία που η Samsung χρησιμοποιεί στην έκδοση της ιστοσελίδας της για το Hong Kong και ιδιαίτερα εκεί που διαφημίζονται οι εκπληκτικές φωτογραφικές ικανότητες της συσκευής. Αν κάνετε λίγο scroll προς τα κάτω, θα διαπιστώσετε ότι περιγράφεται η λειτουργία Live Focus και πως ο χρήστης μπορεί να προσαρμόσει το bokeh effect. Μόνο που η φωτογραφία δεν λήφθηκε με το Galaxy A8 Star.

Η φωτογράφος Dunja Djudjic, ισχυρίζεται ότι διαπίστωσε κάτι τέτοιο, όταν ειδοποιήθηκε ότι η φωτογραφία της πουλήθηκε στο Getty μέσω της EyeEm. Αμέσως έκανε μια αντίστροφη αναζήτηση και η αρχική της αντίδραση ήταν να ξεσπάσει σε γέλια, όχι για το τι έκανε η Samsung, αλλά για το πόσο photoshop είχε γίνει στη φωτογραφία.

Η Samsung δεν είναι η μόνη που το έχει κάνει. Και η Huawei παλαιότερα κατηγορήθηκε για μια τέτοια πρακτική με το Huawei Nova 3i, όταν και προσπάθησε να υπεκφύγει με αστείες δικαιολογίες, ότι οι φωτογραφίες είναι μόνο για να πάρετε μια ιδέα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.