Η Apple συμφώνησε να επιστρέψει πίσω 32.5$ εκατομμύρια δολάρια σε πελάτες της μετά από πολλά παράπονα που έγιναν. Οι εν λόγω πελάτες είναι γονείς με μικρά παιδιά που άθελα τους χρέωναν τις πιστωτικές κάρτες, αγοράζοντας εφαρμογές χωρίς την έγκριση τους. Ο συγκεκριμένος διακανονισμός ανακοινώθηκε σήμερα από την ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου και υποχρεώνει την Apple να αλλάξει την πολιτική της όσο αναφορά τον τρόπο χρέωσης πριν αγοράσεις μια εφαρμογή.

Appstore_2610363b

Ο Tim Cook ανέφερε ότι η Apple αποφάσισε να συμβιβαστεί με την επιτροπή εμπορίου πάρα να ξεκινήσει κάποια δικαστική διαμάχη. Τις αλλαγές που ζήτησε η επιτροπή τις είχε δρομολογήσει ήδη η εταιρία συνέχισε στην αναφορά του ο CEO της Apple.

Μερικές απ’ τις χρεώσεις που έγιναν από παιδιά, έγιναν μέσα από τρίτες εφαρμογές όπως παιχνίδια και όχι τόσο από το App Store. Προφανώς τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν το οικονομικού αντίκτυπο αγοράζοντας έξτρα ζωές και διάφορα μπόνους. Πολλοί γονείς αφήνουν στα παιδιά να κατεβάσουν freemium παιχνίδια, αγνοώντας το γεγονός ότι μπορούν να χρεωθούν αρκετά ευρώ από αγορές μέσα από αυτά.

Πηγή

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.