Σε ένα νέο έγγραφο υποστήριξης το οποίο στάλθηκε από την Apple στα κέντρα υποστήριξης της εταιρείας και στους Authorized Service Providers και το οποίο κατάφερε να αποκτήσει το 9to5Mac, η Apple περιγράφει τη διαδικασία επιδιόρθωσης που θα πρέπει να ακολουθείται σε όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με το Face ID του iPhone X.

Συγκεκριμένα, το έγγραφο αναφέρει, ότι οι εργαζόμενοι θα πρέπει πρώτα να προβούν σε έναν διαγνωστικό έλεγχο για να διαπιστώσουν αν τα προβλήματα με το Face ID μπορούν να διορθωθούν, επιδιορθώνοντας την οπίσθια κάμερα της συσκευής. Αν αυτό δεν μπορεί να γίνει, οι εργαζόμενοι απλά μπορούν να κάνουν ολική αντικατάσταση της συσκευής με μια νέα.

Αν και η επιδιόρθωση της οπίσθιας κάμερας του Face ID φαντάζει κάπως αντιφατική, δεν είναι πρώτη φορά που το ακούμε. Πολλοί χρήστες σε πολλά threads υποστήριξης, τονίζουν ότι όταν η οπίσθια κάμερα αποτυγχάνει, το Face ID δεν λειτουργεί και αυτό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, αποτελεί η περίπτωση ενός χρήστη του Reddit που εξηγούσε ότι η οπίσθια κάμερα και το Face ID δεν λειτουργούσαν σωστά στο iPhone X του. Ο χρήστης ανέφερε ότι λειτουργίες όπως pano, slow-mo και time-lapse  είναι οι μόνες λειτουργίες που δεν επηρεάστηκαν. Όταν προσπάθησε να χρησιμοποιήσει το Face ID όμως, έβλεπε το εν λόγω μήνυμα: “Face ID is not available, try again later.”

Τελικά, το Apple Store του την αντικατέστησε και ένας εργαζόμενος εκεί του εξήγησε ότι η True Depth camera και οι φακοί telephoto είναι συνδεδεμένοι. Το έγγραφο που κυκλοφόρησε, απλά κάνει πλέον κανόνα τη συγκεκριμένη διαδικασία, με στόχο να προσφέρει καλύτερη εμπειρία και εξυπηρέτηση στο χρήστη.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.