Δεν φαίνεται να είναι κανείς ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το Netflix αυτήν την εποχή. Παρά τη συνεχιζόμενη επιτυχία ορισμένων σειρών, όπως το Stranger Things, ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον πρωτοπόρο του streaming. Ως απάντηση στην πρώτη μείωση των συνδρομητών της εταιρείας εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια, η εταιρεία έχει αναφέρει τα σχέδια της για την ανάπτυξη ενός φθηνότερου προγράμματος που θα έχει διαφημίσεις – κάτι που προσφέρεται από τον ανταγωνισμό και η πλατφόρμα προσπαθούσε να αποφύγει εδώ και καιρό. Με σχετική ανακοίνωση, το Netflix αποκαλύπτει τον διαφημιστικό συνεργάτη του σε μια προσπάθεια να ανακτήσει θεατές και είναι ένα όνομα γνωστό στους περισσότερους – Microsoft.
Η Microsoft θα συμμετάσχει στο πλάνο με τις διαφημίσεις και στην πορεία θα γίνει ο παγκόσμιος συνεργάτης της διαφημιστικής τεχνολογίας και των πωλήσεων του Netflix. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του COO Greg Peters, η Microsoft δεν είναι απλώς έτοιμη να παρέχει διαφημίσεις για το πλάνο χαμηλού κόστους, αλλά είναι έτοιμη να φέρει κάποια καινοτομία στις διαφημίσεις και στο παιχνίδι των streaming υπηρεσιών, προσφέροντας ταυτόχρονα προστασία απορρήτου για τους συνδρομητές. Από την πλευρά της, η Microsoft λέει ότι οποιαδήποτε διαφήμιση προβάλλεται σε θεατή του Netflix θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της πλατφόρμας της, αφαιρώντας τις δυνατότητες άλλων συνεργατών πωλήσεων από την εξίσωση.
Όσο ενδιαφέρουσα και αν είναι μια τέτοια συμφωνία, είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε εικασίες, ειδικά καθώς διαμορφώνεται το διαφημιστικό σχέδιο του Netflix. Ενώ αναμένεται να δοθεί έμφαση στις πωλήσεις διαφημίσεων και το απόρρητο, η έμφαση στις δυνατότητες καινοτομίας στις διαφημίσεις είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση. Αρκετοί θεατές είναι πιθανώς εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις σε άλλες υπηρεσίες όπως το Hulu και άλλων ανταγωνιστών, καθώς αρκετές φορές το περιεχόμενο σχεδιάζεται είτε από την αρχή για τηλεοπτική μετάδοση, είτε μετέπειτα για να έχει διαφημίσεις σε συγκεκριμένα σημεία που δεν διακόπτουν τη ροή της θέασης.
Αυτά τα διαφημιστικά διαλείμματα διαρκούν λίγο, δεν εμποδίζουν την παρακολούθηση περιεχομένου, και αποφέρουν έσοδα στις εταιρείες χωρίς να ενοχλούν τον θεατή. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν το Netflix θα εκμεταλλευτεί τη συνεργασία του με τη Microsoft για να βρει έναν πιο οργανικό τρόπο τοποθέτησης διαφημίσεων στη βιβλιοθήκη περιεχομένου ή αν θα ευθυγραμμιστεί με τον υπόλοιπο κλάδο που κρατά τις διαφημίσεις μόνο για το streaming. Σε τελική ανάλυση, η εστίαση σε μια αίσθηση καινοτομίας εδώ θα μπορούσε απλώς να είναι μια γενική εταιρική ατάκα για να δημιουργήσει εντυπώσεις και να αποπροσανατολίσει.
Ο Peters λέει ότι το Netflix βρίσκεται ακόμα στις πρώτες μέρες της δημιουργίας του πλάνου με τις διαφημίσεις, αν και προηγούμενες φήμες πρότειναν μια κυκλοφορία πριν από το τέλος του τρέχοντος έτους. Με βάση αυτό και με δεδομένο ότι πολλοί δηλώνουν ότι θα σταματούσαν το Netflix επειδή είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει, μάλλον η εταιρεία δεν βιάζεται τόσο πολύ να παρέχει μία λύση που θα τους πείσει να μείνουν.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.