Μετά το τηλεσίγραφο που εξέδωσε σε 115 διανομείς ώστε να μετατραπούν σε freelancers και την προσπάθειά του να τα μαζέψει όπως και όπως, το efood έχει πλέον και έναν άλλον πονοκέφαλο να αντιμετωπίσει. Αυτόν, της ανελέητης επίθεσης που βιώνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η εφαρμογή στο Play Store, με την αξιολόγησή της να έχει πέσει στο 1.

Αυτό ακριβώς θα διαπιστώσει αν κάνει μια βόλτα από το listing του app στο Play Store. Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση προς το εργαζόμενο – διανομέα που προσπαθεί, βρέξει χιονίσει να μας φέρει το φαγητό στο σπίτι.

Έχουμε φίλους που έχουν δουλέψει σε αυτόν τον τομέα και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις συνθήκες. Αυτές οι πρακτικές που βαφτίζονται επικοινωνιακά λάθη, από μια εταιρεία που έχει μεγιστοποιήσει τα κέρδη της σε περίοδο πανδημίας ζητά από τον εργαζόμενο να γίνει freelancer με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και όλα αυτά, είναι μόνο η αρχή …

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

31 ΣΧΟΛΙΑ

  1. πετσοκομα ανελεητο μεχρι να σβησουν απο το χαρτη….
    παντου υπαρχει εκμεταλευση απο τους εργοδοτες… λογικο μεχρι ενος σημειου… αλλα ολα εχουν ενα οριο και ενα ρισκο…
    λιγος σεβασμος στους εργαζομενους δεν εβλαψε ποτε…

    • Γράψτε εκεί που πρέπει το e food και πηγαίνετε σε καμμία αγροτική δουλειά που είναι όλο αλλοδαποί πχ ελιές με αξιοπρέπεια και λιγότερος κίνδυνος να σε φάει κανένας στην άσφαλτο

    • Εννοείται να σβήσουν από το χάρτη μαζί και οι 3.700 εργαζόμενοι και τα 90.000 καταστήματα σε 60 πόλεις της Ελλάδας! Πολύ καλά τα λες Ιωάννη μου , πρέπει να είσαι πολύ περήφανος Έλληνας!

      • Μην αγχώνεσαι, τέτοια ευκαιρία/ δουλειά αμέσως θα καλυφτεί η τρύπα του efood από άλλους επιχειρηματίες.

      • Ουτε ενας εργαζομενος δεν θα σβησει προπαγανδιστη μου, αφου θα ερχαζονται απ ευθειας στα καταστηματα
        Οσο για τα καταδτηματα ειναι ανεξαρτητες επιχειρησεις, το efood ειναι παρασιτικη πλατφορμα, μακρια απο πλατφορμες, οι χαρτες της google εχουν λεπτομερειες για ολα τα καταστηματα της περιοχης σου, κανεις ερευνα και απ ευθειας παραγγελια στο καταστημα..

      • αν κλείσει το efood θα ανέβει η δουλειά των ανταγωνιστών και θα δημιουργηθούν εκεί νέες θέσεις εργασίας , και μάλιστα ακριβώς οι ίδιες , διότι ο κόσμος το ίδιο θα τρώει και όχι λιγότερο επειδή θα κλείσει το efood.

  2. Παραδοσιακή παραγγελία με ένα τηλεφωνακι στο τοπικό ποιοτικό κατάστημα εστίασης και πάντα με σεβασμό στους εργαζόμενους.

  3. Τι θα κερδισετε μποϋκοταροντας την εταιρεία; θα την πληρωσουν και οι εργαζόμενοι μαζι.

  4. Όσο και να θέλουν να περάσουν στο κόσμο θεωρίες συνωμοσίας, είναι άδικο για μια προσπάθεια που δεν έχει δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου. Η εφαρμογή είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη!!! Όσο για τους καναπεδατους , χωρίς την efood ,ακόμη θα ψάχνατε για delivery. Μάθετε πρώτα να αναζητάτε την αλήθεια και μετά να πιστεύεται τους δήθεν επαναστάτες που και καλά θέλουν να αποκαλύψουν την αλήθεια και είναι πιο συνωμότες από τους συνωμότες.
    Τέλος, το μήνυμα αφορούσε άτομα που δεν τηρούσαν τα συμφωνηθέντα, όλα τα άλλα ντόρος να γίνεται.

    • Κανείς δεν θα έψαχνε φίλος εκτός αν σου είναι δύσκολο να πάρεις ένα τηλέφωνο να παραγγείλεις και πλέον (αν και θα ξαναπάρει τα πάνω του γιατί είναι ξιολογη εφαρμογή και ήμουν χρήστης μεγάλος ) υπάρχουν και εναλλακτικές όπως wolt box κλπ.

    • Δηλαδή τόσα χρόνια δεν υπήρχε delivery? Τόσα χρόνια πως κάναμε παραγγελίες? Το efood ανακάλυψε το delivery και δεν το ξερουμε;

    • Ακριβως.

      Δεν απέλυσε κανέναν απλά ενημέρωσε τους 115 διανομείς ότι αν θέλουν να δουλεύουν με τους δικούς όρους και ρυθμούς η να μην δουλεύουν , να γίνουν ελεύθεροι επαγγελματίες να δουν πως βγαίνει το ψωμί και όχι να δουλεύουν οι συνάδελφοι για αυτούς.

      Ελάτε τώρα…μην κάνετε τις παρθενες, αφού παντού υπάρχουν τέτοιοι σε όλες τις εταιρίες και όλοι τους βρίζουμε που λουφαρουν γιατί βγάζουμε εμείς την δουλειά τους.

      • Ρε στοκε οι ρυθμοί που επιβάλουν στους ντελιβεραδες τους αναγκάζουν να περνάνε κόκκινα να πάνε αντίθετα στο ρεύμα και να σκοτώνονται και παρόλα αυτά βλέπεις ότι βρίσκουν τρόπους να πιέσουν κι άλλο ενώ γαμιονται στα λεφτα και συμφωνείς ζώο. Σε καμία επιχείρηση δεν μπορούν να δουλεύουν όλοι το ίδιο γρηγορα ξεκίνησαν με 100 μετά θα γίνονταν 1000 και μετά όλοι freelancers όπως στα άλλα μπουρδελοαπ .

  5. Θεωρώ το άρθρο κάπως παραπλανητικό διότι οι ντελιβεραδες στο efood διαλέγουν της αποστολές που θέλουν να κάνουν… Τουλάχιστον αυτό λέει στους όρους… Αν κάποιος δεν έχει την απόδοση που θέλει ή εταιρεία πιθανό είναι να απολυθεί ως εργαζόμενος…. Το να αλλάξει εργαζόμενους που ήταν να απολύσει σε ελεύθερους επαγγελματίες δεν το θεωρώ τόσο άσχημο… Και πάλι τους δίνει επιλογή δεν τους αναγκάζει… Εξάλλου και οι άλλοι μεγάλοι στο κλάδο του online delivery νομίζω έχουν παρόμοιο μηχανισμό στους εργαζόμενους…

    • Καλησπέρα. Δε δίνει επιλογή. Μπλοκάκι ή μη ανανέωση σύμβασης. Δηλαδή αλλαγή τώρα, ή διακοπή συνεργασίας. Αυτό ήταν και είναι το πρόβλημα. Το μπλοκάκι δεν ενοχλεί, ο μαζικός εκβιασμός με αλλαγή των όρων είναι που ενοχλεί.

      • Όλες οι ανταγωνιστές κάνουν το ίδιο φίλε μου. Το θέμα εδώ δεν είναι ότι ξαφνικά θέλει να εκδικηθεί τους εργαζόμενους, αλλα αν δεν το κάνει θα χάσει μεγάλο μερίδιο από την αγορά.
        Ξαφνικά είναι κακιά η efood ενώ τόσο καιρό ήταν η μόνη που είχε μισθοτους.
        Δεν συζητώ γεγονότα που άνοιγαν το app όταν δεν είχε δουλειά η ότι πήγαιναν εκεί που δεν έχει gps για να μην παίρνουν παραγγελίες…. Αυτά δεν τα λένε οι φίλοι μας οι συνδικαλιστές…

      • Οι συγκεκριμένοι διανομείς είχαν προσληφθεί με 3μηνη σύμβαση (εποχιακοί) για να μην τους διώξει εντελώς τους δίνει αυτή την λύση . Απλά προφανώς βρήκε πάτημα ο ανταγωνισμός να δώσει πόνο .
        Δεν πειράζει ας κλείσει να γυρίσουν να δουλεύουν στα μαγαζιά ανασφαλιστοι και με αποδοχές ξεφτίλα. Τα παραπάνω από 900€ με φουλ ασφάλεια,ένδυση και δεν ξέρω σε τι καθεστώς των οχημάτων (έξοδα συντήρησης κτλ) δεν τα προσφέρει το 90% των επιχειρήσεων.

  6. Δεν ξέρω τι λέει ο κάθε ένας εγώ είμαι υπέρ ευχαριστημενη με το efood σε χρονοdt έχω αυτό ακριβώς που θέλω και με σεβασμό και αξιοπιστία

    • Όλα αυτά γιατί τα μαγαζία είναι σωστά γιατί πριν το efood δεν έτρωγες καλα ξέρεις οτι λόγο εξαναγκασμου η ποιο πολύ έχουν το efood…όταν εσύ περνεις το καφεδάκι σου απο το κατάστημα για 1.80 και πληρώνεις με καρτουλα κρατάει το που κρατάει το ΦΠΑ συν το 10% που κρατάει σε κάθε παραγγελία συν που σε εξαναγκάζει να του δώσεις 130 το μήνα για να φαίνεσαι στους πάνω πάνω γιατί αλλιώς δεν υπάρχεις πουθενά εεεε!! Τη νομίζεις οτι περνει ο μαγαζάτορας

  7. Ετσι δουλεύει ο ιδιωτικός τομέας. Ειδικότερα όταν ευνοείται και απο την κυβέρνηση. Ας τα βάλουν με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς που είναι ανύπαρκτοι.

  8. Δεν ξέρω για Αθήνα αλλά εδώ στις Σέρρες τα περισσότερα μαγαζιά είναι ανεξάρτητα από το efood , απλά συνεργασία έχουν. Τα περισσότερα έχουν και δικό τους eshop. Το efood τι ακριβώς θα κερδίσει από όλη αυτή την ιστορία;

  9. Το ‘παρασιτικη πλατφορμα που ειπε ο φιλος ειναι η μονη αληθεια απο ολα τα αλλα που λεχθηκαν. Ξεκινηστε απο εκει. Δεν ειναι τιποτε αλλο παρα νταβατζιλικι σε ενα κλαδο που ειδαν κερδος, επειδη αναπτυσεται, επειδη βαριετσι ο ελληνας να τηλεφωνησει σε μαγαζι ακτινας 2 χλμ απο το σπιτι του

  10. Ως εργαζόμενος διανομέας στην efood, 53 ετών με δύο παιδιά, με τριμηνιαία σύμβαση σαν αυτές που λήγουν και δεν προτίθετο να ανανεωθούν σύμφωνα με την εταιρεία θέλω να σας ενημερώσω ορισμένα πράγματα γιατί έχει ξεφύγει η κατάσταση με τις ανακρίβειες των “επαναστατών του καναπέ” τύπου #cancel_efood
    Η πρόθεση της εταιρείας για μή ανανέωση των συμβάσεων που λείγουν ΙΣΩΣ να είναι νόμιμη αλλά οπωσδήποτε είναι ΑΝΗΘΙΚΗ και λανθασμένη. Όταν έρθουν πάλι τα χιόνια, οι καταιγίδες και οι καύσωνες να δούμε πόσοι freelancers θα βγούνε για δουλειά…

    Όλες οι νόμιμες προσαυξήσεις (υπερωρίες, 25% νυχτερινά,75% αργίες συν Bonus παραγωγικότητας μας καταβάλλονται στον λογαριασμό μισθοδοσίας μηνιαίως και δεν μας τα τρώνε όπως ισχυρίζονται στο #cancel_efood

    Όλα τα ηλεκτρονικά τιπς που μας αφήνετε εσείς οι πελάτες στην πλατφόρμα στην παραγγελία σας καταβάλλονται σε 5 εργάσιμες ημέρες μετά την μηνιαία μισθοδοσία και δεν μας τα τρώνε όπως ισχυρίζονται στο #cancel_efood

    Κατά γενική ομολογία το 80% των διανομέων στην efood είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το καθεστώς και τις συνθήκες εργασίας μας και οι μόνες μας διεκδικήσεις ήταν η μετατροπή των συμβάσεων μας σε αορίστου μετά από 3 διαδοχικές τρίμηνες (σύμφωνα πάντα με την εταιρεία) και κάποια άλλα διαδικαστικά θέματα που δεν θέλω να σας κουράζω με τις διαδικασίες του σωματείου μας.
    Είμαστε 2700 διανομείς στην Ελλάδα από τους οποίους οι 700 freelancers με επιλογή τους, οι 600 αορίστου χρόνου και 1400 με τρίμηνες συμβάσεις.
    Παρασκευή και Σάββατο 17-19 /09 πήγα συνολικά 12 παραγγελίες από 40-45 που έπρεπε κανονικά και η συνέχεια παραμένει αβέβαιη μετά την πράξη αλληλεγγύης #cancel_efood από τους ”αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά’’ που λέει και ο τροβαδούρος.
    Αν συνεχίσει η κατάσταση αυτή καιρό να είστε βέβαιοι ότι η εταιρεία θα στείλει πλέον μαζικά τις απολύσεις μας και θα είστε περήφανοι για το ακτιβιστικό σας επίτευγμα όλοι εσείς που τις νύχτες (πάρτε καμία γάτα να περνάτε ευχάριστα τουλάχιστον) μέσα από το δίκτυο στηρίζετε Εργασιακές σχέσεις που δεν σας αφορούν αφού εμείς δεν μπορούμε καν να ανταποκριθούμε.
    Σας συχαίνομαι για την κατάσταση που διαμορφώσατε στην οικογένεια μου και θα τα επιφυλάσσομαι όταν ο δικός σας κλάδος πλέον χρειαστεί την βοήθειά μου.

    • Ρε Νικήτα καλά τα λες. Αλλά το τζερτζελο δεν ξεκίνησε από τους επαναστάτες της πορδης όπως λες, αλλά από κάποιους συναδέλφους σου. Εκτός και αν η εταιρία κοινοποιηει τα εμαιλ και στα σοσιαλ από μόνη της. Οπότε της ευθύνες και τις κατάρες μάλλον πρέπει να τις ρίξεις άλλου.

    • Σόρρυ αλλά ως διανομέας που ξέρεις εσύ πόσοι εργαζόμενοι υπάρχουν σε κάθε κατηγορία και αν το κάναν με επιλογή τους? Ή ψεύτης ή κάνα συνδικαλοσκυλο είσαι, αλλά όπως και να χει είσαι σίγουρα λάθος. Χωρίς μαζικές κινήσεις η εταιρεία απλά θα σας έγραφε στο παπαρο της και θα συνέχιζε να σας πηδάει μέχρι να σηκωθείτε να φύγετε μόνοι σας. Το μόνο που καταλαβαίνουν είναι κέρδη και ζημίες, ούτε σεβασμό, ούτε πόνο, ούτε εργατικά δικαιώματα ξέρουν οι εταιρείες.
      Εν ολίγης οι άνθρωποι που στήριξαν τους εργαζόμενους δε προξένησαν μεγαλύτερο κακό απ’ ότι θα έκανε το efood το ίδιο με τις τακτικές που θέλει να εφαρμόσει. Το μόνο που άλλαξε είναι ότι σταμάτησε να κερδοφόρες εις βάρος των εργαζομένων της μια εταιρεία.

  11. Το e food σβήνει τα σχολεία πού εκθέτουν τη βρομια τού και ευθαρινη τά αφεντικά τον καταστήματος να παίζουν στην πλάτη τον διανομέων. Έχει βάλει βαθιά το χέρι στη τσέπη τον διανομέων. Ουστ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.