Ό,τι καταγγελίες έχετε στείλτε μήνυμα στο koubourasgeorge παπακι gmail.com. 

Σε σοβαρότατες καταγγελίες αναφορικά με την Cosmote και την δυνατότητα αποστολής δωρεάν μηνυμάτων στον πενταψήφιο αριθμό 13033 έχουν προχωρήσει ουκ ολίγοι πελάτες της συγκεκριμένης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, τόσο προς το documentonews.gr όσο και στην ιστοσελίδα της Cosmote στο facebook.

Καταγγελίες που δημιουργούν αλγεινές εντυπώσεις για την προσπάθεια της εταιρείας να εκμεταλλευτεί ακόμη και παροχή δωρεάν μηνυμάτων προς τον 13033.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες η εταιρεία δεν επιτρέπει σε όσους χρήστες έχουν αρνητικό υπόλοιπο στους λογαριασμούς τους να αποστείλουν μήνυμα στο 13033 για ενδεχόμενη μετακίνησή τους. Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε μεσούσης της πανδημίας και παρά το γεγονός ότι η αποστολή μηνυμάτων στην συγκεκριμένη υπηρεσία είναι δωρεάν όπως άλλωστε διαβεβαίωσαν οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης από την πρώτη στιγμή. Μάλιστα η αναλγησία της Cosmote είναι τέτοια που ζητεί από τους χρήστες να τοποθετήσουν νέα κάρτα στα καρτοκινητά τους τηλέφωνα προκειμένου να μπορούν να στέλνουν τα ΔΩΡΕΑΝ μηνύματα στον πενταψήφιο αριθμό ώστε να είναι συνεπείς με τις υποχρεώσεις τους προς τις οδηγίες της πολιτείας.

Συγκεκριμένα χρήστης της Cosmote κατήγγειλε στο documentonews.gr ότι πρόσφατα μετέτρεψε τo καροσυμβόλαιο σε κάρτα. Παρά το γεγονός ότι είχε εξοφλήσει κανονικά το λογαριασμό του τηλεφώνου στην εταιρεία εμφανίζονταν μία οφειλή της τάξεως των 0,25 ευρώ. Ναι καλά ακούσατε, μία απειροελάχιστη οφειλή η οποία όμως δεν της επέτρεπε να μπορεί να στείλει το δωρεάν μήνυμα στο 13033 που να ενημερώνει για τις μετακινήσεις της. Όταν λοιπόν απευθύνθηκε στην Cosmote η απάντηση που έλαβε ήταν πως δεν μπορεί να στείλει μήνυμα επειδή ο λογαριασμός του τηλεφώνου είχε αρνητικό υπόλοιπο. Το γεγονός βέβαια ότι η αποστολή μηνυμάτων στο 13033 είναι δωρεάν και βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας και καραντίνας δεν φάνηκε να απασχολεί την Cosmote. Τελικά η συγκεκριμένη χρήστης αναγκάστηκε να αγοράσει επιπλέον κάρτα προκειμένου να υπερκεράσει το ελάχιστο υπόλοιπο του λογαριασμού και να μπορεί να στέλνει τα δωρεάν μηνύματα.

Σε αντίστοιχες καταγγελίες έχουν προχωρήσει αρκετοί πελάτες της Cosmote. Κάποιοι μάλιστα έχουν ποστάρει τα παράπονά τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο facebook.

Δείτε ενδεικτικά ορισμένες καταγγελίες και την απάντηση της εταιρείας η οποία εν μέσω πανδημίας δείχνει ένα τελείως αντικοινωνικό προφίλ και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί ακόμη και τις δωρεάν υπηρεσίες που θέσπισε η πολιτεία εν μέσω πανδημίας.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν φταίνε αυτοί, Εμείς φταίμε που τους ανεβάσαμε εκεί που είναι, Αφού Δεν ντρέπονται Μέτοχοι κ λοιποί (Ανθέλληνες) τι να πω, Το Κράτος όμως τι κάνει??? Τσιμουδιά ! Αυτοί είμαστε, κ ποιο συγκεκριμένα, αυτά κάνουν τα λεφτά, σε κάνουν Άπληστο. Να δέσω τα λεφτά σας, Πάλι μόνοι σας είσαστε.

  2. Και wind το ιδιο κανει. Θα υποχρεωθουμε να βαλουμε σε δυο καρτες απο 12 ευρω για κατι που το κρατος μας υποχρεωνει και λεει πως ειναι δωρεαν λόγο έκτακτης ανάγκης

  3. Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω σύνδεση.Εδώ το Κράτος είπε πως είναι δωρεάν τα μηνύματα Προς το 13033 και εσείς Δεν αφήνετε αν υπάρχει υπόλοιπο; ποιοι ειστε;

  4. Γιατί δεν μαζευόμαστε για μια ομαδική καταγγελία και ένα ωραίο εξώδικο
    Αυτή την στιγμή παραβλέπουν απόφαση υπουργείου και αισχροκερδούν εις βάρος του πολίτη και της κοινωνίας
    Ποιοι νομίζουν ότι έχουν την δύναμη αυτοί,
    Οι εμείς που τους πληρώνουμε και τους ανεχόμαστε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.