Σε μια προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στα μειωμένα έσοδα και στον έντονο ανταγωνισμό, η Samsung και η LG αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν μια σημαντική στροφή. Θα διαθέσουν όσα περισσότερα νέα μοντέλα μπορούν. Τα μερίδια της Samsung και της LG παρουσιάζουν πτώση το πρώτο τρίμηνο του 2018, σε μια εποχή που το μερίδιο της Xiaomi διπλασιάστηκε, ενώ και τα ποσοστά της Huawei και της Apple κινούνται ανοδικά.

Και οι δυο κατασκευαστές, εστιάζουν στις κορυφαίες σειρές, δηλαδή στα high end μοντέλα, όπου τα περιθώρια κέρδους είναι υψηλότερα σε σχέση με τις μεσαίου κόστους και οικονομικές συσκευές. Ωστόσο κάτι τέτοιο αλλάζει, καθώς οι δυο εταιρείες θα διαθέσουν όσα περισσότερα smartphones μπορούν σε όλες τις κατηγορίες.

Το P20 έχει πουλήσει περίπου 20 εκατομμύρια μονάδες από τότε που έκανε το επίσημο ντεμπούτο του τον Ιούνιο. Η Huawei απολαμβάνει και μια σημαντική επιτυχία στην Ιαπωνία, ενώ θέλει να μπει και στην αγορά της Κορέας. Από την μεριά του το Xiaomi Mi 8 τα πάει εξαιρετικά, έχοντας καταφέρει να πουλήσει 1 εκατομμύριο μονάδες σε 18 ημέρες. Η επιτυχία οφείλεται στον vfm χαρακτήρα της συσκευής και ότι είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ευρώπη και στην Ασία.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.