Πίσω στο 2016 η Huawei είχε βάλει έναν ιδιαίτερα μεγαλεπήβολο σχέδιο. Να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής συσκευών μέσα σε δυο χρόνια. Σύμφωνα με την Counterpoint Research και την IDC, η Huawei πέτυχε το στόχο της, καθώς ξεπέρασε την Apple σε ποσοστό μεριδίου αγοράς.

Η Counterpoint ανέφερε ότι η διάθεση συσκευών της Huawei σκαρφάλωσε από τις 38.5 εκατομμύρια μονάδες στο δεύτερο τρίμηνο του 2017 στις 54.2 εκατομμύρια μονάδες το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Την ίδια στιγμή, η διάθεση συσκευών της Apple παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητη, καθώς από 41 εκατομμύρια μονάδες που διέθεσε το δεύτερο τρίμηνο του 2017, έφθασε τις 41.3 εκατομμύρια μονάδες το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Η IDC υποστηρίζει την θεώρηση αυτή για την Huawei

Η IDC υποστηρίζει ακόμη ότι η Huawei διέθεσε 54.2 εκατομμύρια smartphones και 15.8% μερίδιο αγοράς για το δεύτερο τρίμηνο του 2018.  Επιπροσθέτως σημειώνει, ότι είναι η πρώτη φορά από το δεύτερο τρίμηνο του 2010 που η Apple δεν ήταν πρώτη ή δεύτερη σε μερίδιο αγοράς.

Η Huawei το κατάφερε αυτό, λανσάροντας smartphones στη premium κατηγορία και πετυχαίνοντας να αποκτήσει ως μερίδιο και τους χρήστες που ζητούσαν οικονομικές συσκευές μέσω του brand της Honor. Και όλα αυτά, χωρίς τη βοήθεια της αγοράς της Αμερικής.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.