instagram_twitter

Το συνέδριο επενδυτών του Facebook που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάιο του 2012 είχε αφήσει πολλά αναπάντητα ερωτήματα. Το μεγαλύτερο ερώτημα ήταν στο πως η εταιρεία θα μπορέσει να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα έσοδα και πώς επρόκειτο να βγάλει  κέρδος από τους ιδιώτες.

Η απάντηση, όπως την ξέρουμε σήμερα, ήταν διαφημίσεις. Το Facebook έχει πλέον διαφημίσεις που γεμίζουν τα feeds μας, τόσο στη σταθερή όσο και στη φορητή έκδοση. Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις αναμένεται να φέρουν στην εταιρεία κέρδη 1 δισ. δολαρίων μέχρι το τέλος του έτους. Έτσι, όταν το Facebook αγόρασε για 1.000.000.000 δολάρια το Instagram, η θεωρεία που δημιουργήθηκε ήταν πως οι διαφημίσεις επρόκειτο να έρθουν τελικά προς τη διάσημη εφαρμογή φωτογραφιών Instagram.

Τώρα λοιπόν μάθαμε και το πότε: εντός του επόμενου έτους. Η Wall Street Journal πρόσφατα μίλησε με τη διευθύντρια του Instagram, Emily White, η οποία είπε ότι οι διαφημίσεις όντως θα έρθουν σε λίγο καιρό, αν και το Facebook δεν έχει ασκήσει προς το παρόν πίεση στο Instagram για να εισάγει τις διαφημίσεις αυτή τη στιγμή. Ο φόβος που υπάρχει, εξήγησε η White, είναι μήπως οι διαφημίσεις σκοτώσουν τη μόδα που απολαμβάνει το Instagram αυτή τη περίοδο.

Με τη πρόσφατη εισαγωγή του βίντεο, είναι πολύ πιθανό ότι μπορεί να δούμε ακόμα και διαφημίσεις βίντεο. Η White, δεν έδωσε λεπτομέρειες για το πώς θα εμφανιστούν αυτές  οι διαφημίσεις, ωστόσο, είναι πιθανό η μορφή που θα ακολουθήσουν να μοιάζουν με αυτές του Facebook.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.