Πριν από λίγες ημέρες έγραψα ένα θέμα για το a-mobiles.gr και τον χαμό που είχε γίνει στο insomnia με τον κόσμο να τρέχει να πάρει πίσω τα χρήματά του. Δεν περίμενα την ανταπόκριση που θα είχε εκείνο το θέμα (το διάβασαν πάνω από 6.000 άτομα).

Ως εκ τούτου θεωρήσαμε ότι θα έπρεπε να αναφερθούμε και στη νεότερη ανακοίνωση που δημοσιεύει, σε περίπτωση που έχεις αγοράσει κάτι από το εν λόγω κατάστημα:

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι, η ροή αποστολής των παραγγελιών, συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊόν της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας, καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες, με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες που εκκρεμούσαν, δίχως υπαιτιότητα της εταιρείας μας, συνέπεια της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πώς γνωρίζουμε ότι οντως γίνονται αυτές οι ενέργειες αφού δεν απαντούν σε κανένα τηλέφωνο και ούτε στο e-mail τους? Πώς μπόρεσες και έμαθες αυτές τις πληροφορίες? Ήρθες σε επικοινωνία μαζί τους?

    • όπως είχα γράψει και στο προηγούμενο άρθρο, δεν απαντούν στα τηλέφωνα.
      την ανακοίνωση που έχω σε αυτό το άρθρο βρίσκεται στο site τους. 🙂

  2. αυτό το βλέπουμε όλοι …υπάρχει κάποιος που να παρέλαβε την παραγγελία του…γιατί νομίζω ότι το γράφουν για να μειώσουν αντιδράσεις και καταγγελίες!!

  3. Ρε παιδιά, μπείτε να διαβάσετε ινσομνια και το αντίστοιχο fb team. Ναι, καμία 100αρια+ άτομα έχουν παραλάβει από acs και κάποιοι από το κατάστημα, ενώ σε άλλους έχει γίνει επιστροφή χρημάτων. Η κατάσταση ξεκάθαρα είναι προβληματική, αλλά φαίνεται να υπάρχει φως..

    • πήγα σήμερα από εκεί ,δεν υπάρχει κανείς ούτε εμπόρευμα έχει μέσα ..οι γείτονες έχουν να τους δουν τουλάχιστον μια εβδομάδα ..η ACS μου είπε ότι την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβε κάποιες παραγγελίες 80 νομίζω.. πιστεύω ότι τα χάσαμε τα λεφτά μας αλλά μου κάνει απορία πως μετά από τόσες καταγγελίες το site τους είναι αναρτημένο ακόμη ..το skrutz μας λέει να κάνουμε καταγγελία αλλά το ίδιο δεν παίρνει καμία ευθύνη ούτε και ξέρει τι γίνεται με την υπόθεση..αυτοί που λένε ότι παρέλαβαν έτσι στον αέρα πιστεύω ότι είναι λαγοί…που μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια..

  4. Εγώ παρήγγειλα 29 Νοεμβρίου και προπληρωσα, αλλά δεν παρέλαβα τίποτα. Τους έχω στείλει και μέιλ που ζητάω να επικοινωνήσουν μαζί μου γιατί δεν απαντούν στα τηλέφωνα, αλλά πάλι τίποτα. Ζήτησα και επιστροφή χρημάτων μέσω μέιλ και περιμένω…..

  5. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΟΥΝΤΕΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ EMAIL, ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΠΩς ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ. ΑΠΛΑ ΤΑ ΕΧΑΣΑ. ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΠΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΩ, ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΣΕ ΑΛΛΑ SITE ΠΩς ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΙΧΝΟΣ ΤΟΥς ΣΤΟ GOOGLE MAPS ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΜΦΙΣΒΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ.. ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΧΑΝΕΣΤΕ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.