Το mr-mobile.gr ενημερώνει για τις σημαντικές καθυστερήσεις που σημειώνονται το τελευταίο διάστημα για τις παραγγελίες των προιόντων του. Παρατίθεται η ανακοίνωση όπως δημοσιεύεται στην επίσημη ιστοσελίδα του καταστήματος στο Facebook. Πιο συγκεκριμένα, μιλά για εσωτερικό περιστατικό απάτης, που είχε ως αποτέλεσμα να πάει πίσω η λειτουργί της επιχείρησης στο σύνολό της.

Θα θέλαμε καταρχάς να ζητήσουμε ειλικρινά συγγνώμη για τη σημαντική καθυστέρηση που έχει προκύψει και για την αναστάτωση που σας προκάλεσε η καθυστερηση των αποστολων απο το eshop μας στα καινουργια μας κινητα .

Οι τελευταίες ημέρες ήταν πραγματικά εξαιρετικά δύσκολες για εμάς. Η επιχείρησή μας βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα πολύ σοβαρό και απρόβλεπτο εσωτερικό ζήτημα, καθώς διαπιστώθηκε υπεξαίρεση από υπαλλήλους μας, εχουμε και ολα τα στοιχεια βιντεο κτλ στην διαθεση σας.γεγονός που μας προκάλεσε τεράστιο οικονομικό πλήγμα, άνω των 180000€ και η υποθεση εχει παρει τον δρομο της δικαιοσύνης επισης ο ενας εξ αυτων ηταν στα email διαχειρισης οπου προφανως δεν απαντουσε και προκαλεσε επιπλεον ανχος στους πελατες μας.

e-shop κινητών

Παράλληλα, ο ιδιαίτερα αυξημένος όγκος παραγγελιών, ως αποτέλεσμα της πολυετούς παρουσίας μας στον χώρο και της εμπιστοσύνης που μας δείχνει το καταναλωτικό κοινό όλα αυτά τα χρόνια, δημιούργησε πρόσθετη επιβάρυνση στη διαχείριση των παραγγελιών. Παρά τις δυσκολίες, προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για όλους. Δυστυχώς, σε αρκετές περιπτώσεις δεν τα καταφέραμε όπως θα θέλαμε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη που μας αναλογεί. Ακόμη και σήμερα, βρισκόμαστε καθημερινά στο κατάστημά μας, έχοντας βάλει σε δεύτερη μοίρα οικογένειες, προσωπικές στιγμές και ακόμη και τις ημέρες των Χριστουγέννων, με μοναδικό στόχο να εξυπηρετήσουμε το πελατολόγιό μας και να αποκαταστήσουμε κάθε εκκρεμότητα.

Το ευκολότερο για εμάς θα ήταν να διακόψουμε τη λειτουργία μας, γεγονός που θα είχε ως αποτέλεσμα να μη μπορέσει να εξυπηρετηθεί κανένας πελάτης. Παρ’ όλα αυτά, επιλέξαμε να παραμείνουμε παρόντες, ενεργοί και υπεύθυνοι, δίνοντας καθημερινά αγώνα ώστε να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση, η οποία πλέον βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Οι παραγγελίες εχουν ολες αποσταλεί και βρίσκονται σε πορεία ολοκλήρωσης.Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα δέματα σκανάρονται αποκλειστικά στα κεντρικά γραφεία και στις αποθήκες της Γενικής Ταχυδρομικής και όχι κατά την παραλαβή τους από το κατάστημά μας .οι αριθμοί αποστολής ερχοντε απο γενικη στο κινητο σας μολις σκανάρουν. Για τη δική σας διασφάλιση, μπορείτε εφόσον το επιθυμείτε να το επιβεβαιώσετε επικοινωνώντας απευθείας με τη Γενική Ταχυδρομική – Υποκατάστημα Περιστερίου (Σολωμού).

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και την υπομονή σας. Σας ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο και την κατανόησή σας. Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγεία. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή ανάγκη προκύψει στο μέλλον, παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Παραθέτουμε και τα στοιχεία επικοινωνίας όπως δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης

Βασιλέως Αλεξάνδρου 77,Περιστέρι, 12131

Λιανικό & Χονδρικό Εμπόριο Κινητής Τηλεφωνίας & Εξαρτημάτων

210.577.3159 (Τηλ. Κέντρο)

Λειτουργία Τηλεφωνικού κέντρου & Eshop
Δε – Πα: 11.00 – 15.00

Ώρες λειτουργείας Σημείου Παραλαβής από φυσικό κατάστημα
Δε – Πα: 10.00 – 15.00

[email protected]

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.