H ΑΑΔΕ ξεκινά να υλοποιεί πιλοτικά μια νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία. Η προσπάθεια αυτή έχει ως στόχο σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, στην ενίσχυση της προσβασιμότητας και την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών.
Πιο συγκεκριμένα η νέα εφαρμογή διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση και είναι διαθέσιμη για εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων (ΚΕΦ) και το myAADElive. Στο πιλοτικό στάδιο θα εξυπηρετούνται θέματα Εισοδήματος, Μητρώου, καθώς και χορήγησης ΑΦΜ ή/και Κλειδάριθμου. Ειδικότερα προσφέρονται οι ακόλουθες δυνατότητες:
- Για άτομα με δυσκολία στην ακοή: αυτόματος AI υποτιτλισμός στα Ελληνικά, σε πραγματικό χρόνο και διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με τη διαδικτυακή παρουσία διερμηνέα και
- Για ξενόγλωσσους χρήστες: αυτόματη AI μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ουρντού Ρωσικά, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα).
Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη κατόπιν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ (www.aade.gr), στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες» επιλέγοντας «Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση – υπότιτλοι, live μετάφραση, νοηματική» και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 – 14:30. Η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση, υπό τον συντονισμό του ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET, τεχνολογικού φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Αποκαλύφθηκε η μεγαλύτερη παραβίαση δεδομένων! – Τα απίστευτα εκτεθειμένα στοιχεία
Η τεχνολογική αυτή λύση παρέχεται από την Evenly, μια ελληνική πλατφόρμα συμπεριληπτικής επικοινωνίας. Η πιλοτική λειτουργία για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία που παρέχει η ΑΑΔΕ θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7.
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.