Πριν από λίγη ώρα τυχαία πέσαμε πάνω στα εξωφρενικά κόστη που πληρώνει όποιος θέλει να συνεργαστεί με το skroutz και να πουλήσει σε αυτό το εμπόρευμά του. Γνωρίζουμε ότι το skroutz και πλατφόρμες σαν το skroutz σε βοηθάνε να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, ωστόσο όμως θα πρέπει να κοιτάμε και την άλλη πλευρά το δυσβάστακτο κόστος για πολλά καταστήματα.

Αυτή είναι η επίσημη λίστα των Xiaomi, Redmi, Poco συσκευών που δεν παίρνουν πλέον ενημερώσεις

Συγκεκριμένα, στη σελίδα skroutz merchants, βλέπουμε πόσο κοστίζει για να γίνει κάποιος συνεργάτης του skroutz και να μπορεί να διαθέτει το εμπόρευμα μέσω της πλατφόρμας. Ειδικότερα, υπάρχει μια συνδρομή των 496 ευρώ το έτος, η οποία όπως επισημαίνει η πλατφόρμα μπορεί να πληρωθεί σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.

Ωστόσο όμως υπάρχει και προμήθεια ανά πώληση, η οποία ξεκινά από το 5.33% και διαφοροποιείται ανάλογα με το εμπόρευμα που πουλά κάποιος. Ως εκ τούτου δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι το περιθώριο κέρδους των καταστημάτων συρρικνώνεται συνεχώς. Φυσικά δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τυχόν άλλες προμήθειες που μπορεί να εφαρμόζει το skroutz στα συμβόλαια με τους εμπόρους και τι όρους περιλαμβάνουν αυτά.

skroutz

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

20 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κρατήσεις για αγορά με τρόπους πληρωμής σε δόσεις, υψηλές προμήθειες 18 % + την ζημιά που γίνεται γιατί επιστρέφουν προϊόντα με την αιτιολογία άλλαξα γνώμη + ότι στρέφει τους καταναλωτές προς την απόλυτη διαχείριση από πλευράς του όπως για παράδειγμα η αποθήκες skroutz(logistics) που στέλνει τα προϊόντα.
    Ωστόσο μεγάλο πρόβλημα στην περίπτωση των βιβλίων είναι η καθημερινές παραβάσεις του υπάρχοντος νόμου περί ενιαίας τιμής βιβλίου δηλαδή απαγορεύσει η πώληση χαμηλότερης τιμής του 10 % από την ημερομηνία κυκλοφορίας μέχρι το πέρας δύο ετών.

  2. Που σημαίνει ότι οι μικρές επιχειρήσεις σχεδόν αποκλείονται.. One size fits all.. Ίδια δλδ κόστη για τα μεγάλα καταστήματα λιανικής/eshop, ίδια και για τις οικογενειακές επιχειρήσεις. Και το κορυφαίο: σε κλειδώνει σε ετήσια συνδρομή. Αν δηλαδή δεις μετά από 3-4 μήνες ότι δεν τραβάει ο μαγαζί σου στο σκρούτζ, θα πρέπει να πληρώσεις όλο το χρόνο. Δηλαδή, δεν έχει δοκιμή.. “Αυτό είναι και άμα γουστάρεις”. Κάτι σαν τα τότε συμβόλαια κινητής.. Θυμάστε?

    Μόλις πριν λίγες μέρες απέρριψα τη συνεργασία μαζί τους, για τους παραπάνω λόγους.

  3. Ψωνηστε απευθείας από Online καταστήματα .όλοι έχουν καλάθι και στέλνουν κανονικά με κούριερ

  4. Το Skroutz θέλει, όπως όλοι άλλωστε, και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
    Ξεκίνησε με το μοντέλο redirect, δηλαδή ως μηχανή σύγκρισης τιμών. Έπαιρνε ένα ποσοστό ανά κατηγορία απο το κλικ -αγοραζες ή οχι-, που σε καμία περίπτωση δεν υπερεβαινε το 8%.
    Στην πορεία, αποφάσισε να βάλει ετήσια συνδρομή 496 ευρώ, απλά για να υπάρχεις ως κατάστημα. Ταυτόχρονα εισήγαγε το σύστημα CPS, κόστος ανά πώληση, που εκτόξευσε τη χρεωση από το 7% ως και το 15%, ανάλογα την κατηγορία. Στην αρχή οι έμποροι χάρηκαν γιατί σου λέει δε θα πληρώνω το κάθε κλικ που πατάει ο καθένας, ψωνίσει ή όχι. Όμως, συνολικά με το CPS πλήρωναν παραπάνω. Το αντιλήφθηκαν έμπρακτα στην πορεία.
    Σε αυτό το σημείο ήταν η αιχμή για το Skroutz καθώς κάθε κατάστημα, μικρό ή μεγάλο ήθελε να μπει στην πλατφόρμα και οι όροι ήταν πιο χαλαροί (πολλές απαιτήσεις αλλά οποίος το ήθελε θα έβγαζε ακρη).
    Μπήκαν πολλές σαρες και μαρες, σκότωσαν τιμές (μόνο στην Ελλάδα επιτράπηκε αυτός ο κανιβαλισμος όσο για να ναι κάποιοι στην 1η θεση και το Σκρουτζ σφυριζε αδιάφορο αρκεί που οι τζιροι του ανέβαιναν με τρελούς ρυθμους).
    Το επόμενο βήμα, κάπου που είμαστε τώρα, είναι να μη δέχεται νέα καταστήματα με το μοντέλο redirection αλλά μόνο μέσω Marketplace. Σου δίνει κάποια τυρακια του στυλ “δεν μιλάς με πελάτη, δεν λύνεις εσύ προβλήματα σε παραγγελιες όλα τα αναλαμβάνουμε εμεις δε χρειαζεσαι υπαλληλους για τηλέφωνικο κεντρο κοκ- φυσικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει επειδή οι πελάτες καλουν ούτως ή άλλως το κατάστημα ασχετως πως ψωνισαν, και οι χρεωσεις ανεβαίνουν, η πιο φτηνή χρέωση είναι 8% οποία κατηγορία προϊόντων και να πουλάς.
    Συνδυαστικά, πρέπει να ακολουθείς την πολιτική που αναπροσαρμοζουν για το καλύτερο του πελάτη, όμως με τις δικές σου πλάτες, χρήματα και αποθεμα. Αν δεν σου αρέσει, φεύγεις. Δεν θα σε ακούσει κανείς. Σου λένε ότι έτσι είναι όλα τα Marketplaces, κάτι που δεν ισχύει. Κάθε Marketplace ανάλογα την χώρα έχει δικούς του τρόπους που το υλοποιεί. Μην επεκταθούμε και σε αυτό, έχω γνώση σε πολλά Marketplaces εκ των έσω.
    Τέλος, θέλει και θα το κάνει, απλά το πάει βήμα βήμα, να μην έχεις δική σου αποθήκη, αλλά όλα να φεύγουν από αυτούς. Αυτοί να διαχειρίζεται ταο το απόθεμα σου, τα χρήματα τ πωλήσεων, τους πελατες, όλα. Και εσύ απλά να περιμένεις 1 , 2 φορές το μήνα ποτέ και τι χρήματα θα σου καταθέσουν από τις πωλήσεις. Προσπαθεί να χτίσει ένα δίκτυο που είναι δικό “σου”, αλλά δεν θα έχεις κανένα λόγο- και αξ δε σου αρέσει γειά σου.
    Ένα μεγάλο ποσοστό έχει φύγει, και θα φύγει εντός των μηνών παραπανω. Καποιοι λένε ότι θα γίνει ένα ξεκαθάρισμα. Εγώ λέω ότι δε θα μείνει ανταγωνισμός εκεί μέσα, και τα προϊόντα θα έχουν πολλοί λίγες συμμετοχές από καταστήματα. Άρα οι πελάτες ή θα ψωνίζουν απευθείας από τα καταστήματα που θα βρίσκουν σε μηχανή αναζήτησης ή θα στραφούν σε άλλες επιλογές.
    Προσωπικά αν ψάχνω, παράδειγμα, ένα κινητό και στο σκρουτζ το έχουν μόνο 5 καταστήματα, θα ψάξω πάρα πέρα.
    Σε αυτό το σημείο, δεν ξέρω τι “τυρακι” θα πετάξουν πάλι για να ψαρεύουν ξανά παλιούς πελάτες ή και νέους από το εξωτερικό για να φαινεται multi, μιας και το βλέπω ήδη.
    Τι θα επιλεγουν οι καταναλωτές, είναι αυτό που θα ανασχηματισει τον κάθε Σκρουτζ και τους ορους τους που διωχνουν χιλιαδες καταστηματα ή θα ανοιξει το δρόμο για άλλες ιδέες και άλλες επιλογές, τόσο από τη μεριά των καταστημάτων όσο και των καταναλωτών.

  5. Εμάς που πουλάμε καλλυντικά μας παίρνει 12% επί του τζίρου.. όχι μόνο αυτή η πλατφόρμα αλλά όλες που συνεργαζόμαστε.

  6. Χωρίς τον Σκρουτζ θα μασταν ακόμα πίθηκοι οπότε μην μιλάτε καθολου. Θα περνάμε την τοστιέρα 200 ευρώ από Κωτσόβολο. Ήρθε ο Σκρουτζ και συμμορφθηκανε όλοι. Τον καταναλωτή τον συμφέρει πάντα ο ανταγωνισμός

  7. Τηλέφωνο στο κατάστημα και παραγγελία.Εχω πάρει δεκάδες πράγματα που είδα στο Σκρουτζ μέσω τηλεφώνου κατευθείαν στο κατάστημα.Συν ότι έχω πετύχει και καλύτερες τιμές μερικές φορές με το γνωστό σε όλους παζάρι.Ο σωστός επαγγελματίας αφού δει ότι γλειτωσε το χαράτσι του Σκρουτζ σου αφαιρεί ένα μικρό ποσό.
    Πάρτε τηλέφωνο ή έστω κάντε παραγγελία από το καλάθι του καταστήματος και όχι μέσο του Σκρουτζ.

  8. Αγοράζω αποκλειστικά από Σκρουτζ εδώ και χρόνια μας έσωσε από όλους τους απατεώνες,μας άνοιξε τα μάτια στις τιμές , μας έδωσε κάτι που ποτέ δεν υπήρχε στην Ελλάδα εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής, πραγματικά η καλύτερη πλατφόρμα αγορών στον κόσμο .

  9. … κρίμα που τα best price και shopflix δεν έχουν σωστό after sales support κ ξεκάθαρη πολιτική εγγυήσεων. Θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν άνετα το Skroutz κ να αποτρέψουν την εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης που έχει στην αγορά. Παρόλα αυτά, το χρησιμοποιώ για τον πρωταρχικό σκοπό του, σύγκριση τιμών… μετά επικοινωνία με το κατάστημα και αγορά απο το site του καταστήματος (αφού ξεκαθαρίσω τα πάντα/ θέματα εγγύησης υποστήριξης κλπ). Όταν και για ένα χρόνο ίσχυε το plus (για όσους τυχερούς το είχαν αγοράσει με 0.01€ ήταν καλά… μετά: χαίρεται και αντίο Skroutz)

    • Αγόρασα τηλεόραση μέσω του Skroutz κόστους 2500€!
      Στέλνω μήνυμα αρχικά στο κατάστημα και δεν δέχονται καμία έκπτωση!! Του στυλ αν θες πάρε την…. Έτσι είστε λέω… Μπαίνω skroutz και την βάζω στο καλάθι, οπότε περαστικά στο κατάστημα που δεν δέχτηκε να μου κόψει ούτε 50€…ας την φάει τώρα για να μάθει τη δύναμη του καταναλωτή!
      Πλέον μόνο από το skroutz! Μέσω των καταστημάτων δεν βγάζεις άκρη και δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάτι εάν κάνουν λάθος.

  10. Όταν βλέπω σχόλια σαν αυτά χαίρομαι που έφυγα από αυτή την χώρα σκουπίδι περισσότερο από οτιδήποτε στον κόσμο. Πέρα από κάνα δυο άτομα που μυρίζονται 2-3 απλά πράγματα του γυμνασίου οι άλλοι… μηδέν αντίληψη, μηδεν παιδεία, μηδέν τεχνογνωσία, γενικά όλα στο μηδέν. Σας λυπάμαι, αλλά από την άλλη αυτό σας αξίζει.

  11. Κοίταξε αυτοί έπιασαν την καλή όπως γράφουν κάποιοι ξεκίνησαν από σύγκριση τιμών και προχώρησαν παραπάνω και έχουν φουλ κέρδος το αν θα μπεις Σκρουτζ η όχι είναι επιλογή σου σαν κατάστημα

  12. 2 χιλιάρικα τον χρόνο να τους πάρει. Αν δεν ήταν το Σκρουτζ θα έβγαζαν τις αδερφές τους στην Ομόνοια για 10 ευρώ. Όλοι ήταν κλέφτες και παλιοτομαρα. Βρωμοσκυλα που μόλις σου τα έπαιρναν σε εφτυναν. Και αυτοκίνητα έπρεπε να αγοράζουμε από Σκρουτζ. Μπράβο στον μάγκα του Σκρουτζ. Γαμ…σε τα τα τσογλανια.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.