Κάτι που λέγεται ιδιαίτερα συχνά, είναι ότι αν δεν πληρώνεις για τα προϊόντα, είσαι το προϊόν. Αν και αυτό μπορεί να είναι αλήθεια για υπηρεσίες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όπως το Youtube, είναι σπάνιο να το δούμε να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο στο hardware. Ωστόσο η Xiaomi το έκανε. Πρόκειται για μια εταιρεία η οποία ισχυρίζεται ότι το περιθώριο κέρδους περιορίζεται μόλις στο 5% στις πωλήσεις hardware. Κάτι όμως δεν κολλάει. Ή μήπως όχι;
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, η Xiaomi έχει ισχυρισθεί ότι δεν είναι μια εταιρεία hardware. Αντίθετα, η εταιρεία αποκαλείται ως μια internet company, που τυγχάνει να πουλά hardware. Αυτό αρχίζει και φαντάζει λογικό, όταν σκεφθείς ότι το πρώτο προϊόν ήταν το MIUI και όχι ένα smartphone. Η προσέγγιση της Xiaomi στο Android, διαφοροποιείται από άλλους κατασκευαστές, στο γεγονός ότι προσθέτει διαφημίσεις στο skin. Οι διαφημίσεις είναι αυτές που της επιτρέπουν να καλύπτει τη χασούρα από το hardware και να φθάνει σε αυτά τα εξαιρετικά επίπεδα τιμών.
Τα τηλέφωνα στην ουσία για την Xiaomi, είναι φορείς των υπηρεσιών της που φθάνουν σε εκατομμύρια χρήστες. Αν και η Xiaomi αναφέρει ότι δεν ενσωματώνει ads στα core system apps, η λίστα του τι αποτελεί core system app είναι λίγο μυστήριο προς το παρόν. Η εταιρεία είχε προσθέσει διαφημίσεις στο Settings menu. Βέβαια, λίγο μετά εγκατέλειψε την πολιτική αυτή. Το τρίτο τρίμηνο του 2018, τα έσοδα από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 109.8%, φθάνοντας περίπου τα 477 εκατομμύρια δολάρια. Και αυτό συνέβη χάρη στον βελτιωμένο αλγόριθμο προτάσεων και σερβιρίσματος διαφημίσεων που χρησιμοποιήθηκε στα Xiaomi smartphones.
Κάθε ενέργεια που κάνεις στο smartphone λαμβάνεται υπόψιν για να βελτιωθεί ο αλγόριθμος. Από άποψη ιδιωτικότητας, κάτι τέτοιο είναι εφιάλτης. Επιπλέον, εφαρμογές που σπαμμάρουν το notification tray, σίγουρα δεν είναι αυτό που θέλεις όταν πληρώνεις για ένα κινητό. Αλλά είναι ο τρόπος με τον οποίο η Xiaomi, θεωρεί ότι μπορεί να πορευθεί στο μέλλον. Τέτοιες τιμές στο hardware είναι μη βιώσιμες. Για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται τόσο πολύ σε διαφημίσεις και υπηρεσίες, είναι δύσκολο για την Xiaomi να τις αφαιρέσει ή να τις περιορίσει δραστικά.
Με πληροφορίες από androidauthority
Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.
καιρος να την κανουμε τοτε,ποιος ξερει τι αλλο,,,,,,μετα το 5g βλεπω παλι το 2g