Όλα είναι έτοιμα για τη νέα Nova στις 11 Ιανουαρίου όπου Wind και Nova θα γίνουν. Μεταξύ των αλλαγών που έρχονται είναι και ένας νέος αριθμός εξυπηρέτησης για τους πελάτες της Nova. Πιο συγκεκριμένα οι επίσημες ανακοινώσεις αναφέρουν:

Για όσοι είναι συνδρομητές Nova: Από τις 11.01.2023, το τηλέφωνο επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών αλλάζει. Για Εμπορικά θέματα: Αν είσαι Ιδιώτης, κάλεσε στο 13800 (χρέωση 0,25€/κλήση από Κινητό ή Σταθερό Nova. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ και Τέλος Κινητής ή Σταθερής Τηλεφωνίας. Το Τέλος Κινητής δεν εφαρμόζεται στους δικαιούχους απαλλαγής) Αν είσαι Επαγγελματίας/Επιχείρηση, κάλεσε στο 1277 (χωρίς χρέωση από Κινητό ή Σταθερό Nova)

Για Τεχνική Υποστήριξη, κάλεσε χωρίς χρέωση στο 13700, από οποιοδήποτε Κινητό ή Σταθερό

Για όσοι είναι συνδρομητές Wind: Το τηλέφωνο επικοινωνίας με την Εξυπηρέτηση Πελατών, παραμένει ίδιο.

Wind: Το νέο όνομα δικτύου που θα εμφανίζεται στο κινητό σου – Δωρεάν η αλλαγή SIM αν χρειαστεί

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

24 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλησπερα. Αν μπορείτε καλέστε με γιατί αντιμετωπίζω πρόβλημα με την πληρωμή του λογαριασμού μου.

  2. Είμαι Αγγλία και θέλω περιαγωγή στο τηλέφωνο τι κάνω
    Δεν μπορώ να καλέσω το 13800

  3. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΚΡΥΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΙΣ 30/10/23 ΕΚΑΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 13800 ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΕΡΟΥ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΛΟΓΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΠΩΣ ΣΕ 1 ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ. ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΙΣ 17/2/23 (ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ 15) ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ. ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΚΕΙ!!! ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 9/4/23 ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η “ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ”?! ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΛΕΣΩ ΠΑΛΙ ΣΤΟ 13800 ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΩ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ,ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΕΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΑΣΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΧΘΗΚΑ 21/2/23 ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΑΠΟ Τ013800 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΕΡΑΜΙΤΣΟΓΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΜΕΣΑ. ΖΗΤΗΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΑΛΛΑ “ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ” ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΑΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΟΤΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.(ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ)
    ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ “ΦΟΒΕΡΗ” ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ “ΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΗ” ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ NOVA, Η ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!!!!!!!!!!
    ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!!!!!
    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι ! ! ! ! ! !

  4. 30/1/23 ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ.
    ΛΟΓΩ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΛΗΣΗ ΣΤΟ 13800.

  5. Θα συμφωνήσω με τους περισσότερους είναι η χειρότερη εταιρία, έχω δύο μέρες όχι μόνο το ότι δεν έχω internet δεν έχω και τηλέφωνο , και σου λένε παρε στον πενταψιφιο αριθμό να χρεώνεσαι και η δουλειά σου να μην γίνεται, αλλά τον λογαριασμό ξέρουν να το στέλνουν . Ειλικρινά άθλια, στη Βέροια σε ένα κατάστημα έχει 5 υπαλλήλους και από εξυπηρέτηση μηδέν κάνεις τους δεν έχει ιδέα τη τους γίνεται, ειδικά από τότε που συγχωνεύτηκε με την άλλη την εταιρία Wind που ούτε καν την ξέρει κανείς είναι ότι χειρότερο έχω συνάντηση στη σταθερή τηλεφωνία . Πότε θα περάσει ο χρόνος να φύγω δεν ξέρω.

  6. Έχω nova τηλεόραση και δεν μου ανοίγει το eon tv με τουσ ίδιους κωδικούς κάθε φορά που μιλάω μαζί τους μου ζητάνε να κάνω την ίδια διαδικασία και μετά θα μιλήσουν μαζί μου ποτεεε η χειρότερη εταιρία ever. ΝΤΡΟΠΉ

  7. Πλήρωσα κατά λάθος τον ίδιο λόγο δύο φορές. Πώς διορθώνεται;
    Παρακαλώ απαντήστε μου άμεσα!

  8. Εντελώς απαράδεκτη εταιρεία! κάναμε αίτηση στις 18-2-2023 για νέα σύνδεση σταθερού και ιντερνετ για την νέα επιχέιρηση που ανοίξαμε , τυπώσαμε διαφημιστικό υλικό με τον αριθμό που μας έδωσαν, κανονίσαμε εγκαίνια την 1-4-2023 και το αποτέλεσμα? ακόμη και σήμερα όχι μονο δεν έχουμε σύνδεση, όχι μόνο χάσαμε τα εγκαίνια, όχι μονο δεν έχουμε σύνδεση με pos, και δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε καθόλου, αλλά δεν μας έχουν ποτέ ενημερώσει , κάθε φορά που καλούμε στο 13800, μας παραπέμπουν στο 1277 που δεν λειτουργεί και μας παραπέμπει στο 13800, και όταν με επιμονή ζητάμε μία ενημέρωση για την πορεία της συνδεσης, μας απαντούν ότι δήθεν θα επικοινωνήσουμε οι ίδιοι μαζί μας και ότι δήθεν είμαστε σε άμεση προτεραιότητα!! δεν θα το αφήσουμε έτσι αλλά θα προχωρήσουμε δικαστικά!!!

  9. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ,ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ .ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ .ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΝΟΜΙΚΑ .
    ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ….ΜΑΚΡΙΑ !!!!!

  10. Έχω τρείς μήνες πού προσπαθώ να εξηγήσω μέσου τού 13800 ότι δεν έχω δύο συνδέσεις αλλά έχει γίνει μεταφορά από μια διεύθυνση στ άλλη και συνεχίζουν να μου χρεώνουν δύο ..και ενώ μου απαντούν ότι είναι δικό μας λάθος το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Έχω συνομιλήσει με πάνω από 20 φορές έχω καί τά ονόματα των συνεργατών τής nova αλλά λύση στο πρόβλημα δεν βλέπω

  11. Μεγάλοι κλέφτες.
    Κάνεις διακοπή και πραγματοποιείται ενάμισι μήνα αργότερα. Σε βάζουν να πληρώσεις όλο το μήνα που δεν το χρησιμοποιείς.
    ΜΑΚΡΙΑ.

  12. Η χειρότερη εταιρία, κόβουν το Ίντερνετ στα καλά καθούμενα, ούτε ένα θετικό σχόλιο δν έχω βρει.

  13. Τελευταιο συμβολαιο μαζι τους
    Ολοι λαμογια ειναι, αλλα αυτοι ειναι οι χειροτεροι

  14. Εκανα αίτηση μεταφοράς γραμμής στο ίδιο κτίριο στις αρχές Ιουλίου, μεχρι σήμερα 28/7 δεν έχει γινει τιποτα. Στο κατάστημα αλλά και on line, δεν υπάρχει η αίτηση μου και πρέπει να περιμένω άλλες 15 μέρες τουλάχιστον. Επίσης μου δήλωσαν ότι όταν κάνεις μεταφορά ανανεώνεται “αυτόματα” το συμβόλαιο για δύο χρόνια! Lol! Tο δικό μου λήγει τον Ιανουαριο. Ειλικρινά απορώ με το θράσος τους!

  15. Παιδιά μάλλον και εγώ την έχω πατήσει μαζί τους παιδεύουμε πέντε μέρες να ρθουν να ελέγξουν τη γραμμή και ακόμα δεν γίνεται τίποτα…. Μπερδεμένη υπόθεση στο ΚΑΦΑΟ το φέρνει η άλλη εταιρεία το καλώδιο από ΚΑΦΑΟ μέχρι στο σπίτι άλλη εταιρεία και από μέσα στο σπίτι στη γραμμή του τηλεφώνου άλλη εταιρεία… Έκανα τη βλακεία και άλλαξα εταιρεία ήμουνα μία χαρά στη V…,…., Δεν πειράζει θα περάσουν δυο χρονάκια γρήγορα και το ωραίο ότι εργάζομαι στον ίδιο όμιλο….

  16. Δεν υπάρχει χειρότερη εταιρεία κάνεις αίτημα σύνδεσης το ακυρώνεις με email που ως δια μαγείας δεν το βρίσκουν μέσα στο χρόνο που έχεις 14 μέρες δλδ κ αφού σε διαβεβαιώνουν ότι δεν ισχύει στην εταιρεία του ρήτρα για σπάσιμο συμβολαίου σου κοτσαρουν έναν λογαριασμό για ακυρωτικό τέλη απαράδεκτοι κ κοροϊδεύουν τον κόσμο μακριά παιδιά μακρια

  17. Τι να περιγράφω κι εγώ και να γράφω κατεβατά για ό,τι πέρασα, με κάλυψαν μέσες άκρες οι προλαλήσαντες. Η “nova”, πρώην “wind” είναι οι χειρότεροι μακράν.
    Νομίζω ότι άνετα μπορούμε να κάνουμε σύλλογο αγανακτισμένων πελατών με όλα όσα έχουμε περάσει.
    Σε ταλαιπωρούνε, σε χρεώνουν, και δεν ξέρουν πως να λύσουν το πρόβλημά σου, και σου πουλάνε κι ειρωνία μες στα μούτρα ενώ χρεώνεσαι από την “γραμμή βοήθειας”.

  18. Δυστυχώς τα ίδια συμβαίνουν με cosmote – vodafone. Τα συνεργεία της vodafone εξυπηρετούν και cosmote. 2 χρόνια σε σταθερό και internet συνεχώς διακοπές τον περισσότερο καιρό και τίποτε δεν διορθώνεται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.