Σημαντικά προβλήματα, παρατηρούνται όπως όλα δείχνουν στην σταθερή τηλεφωνία/internet της Vodafone όπως διαβάζουμε σε διάφορα σχόλια στην επίσημη σελίδα της στο Facebook. Η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα. Δείτε ένα χαρακτηριστικό σχόλιο του χρήστη Pett Ross και από κάτω η εικόνα που συνοδεύει την ανάρτησή του:

Μπράβο! Σέβεστε τον πελάτη σας! Είναι αυτό επίσημη – σοβαρή απάντηση; Αν λοιπόν κάποια στιγμή κι εγώ δεν πληρώνω τους λογαριασμούς μου και με πάρετε τηλέφωνο να μου πείτε ότι σας χρωστάω και πότε θα σας πληρώσω, θα σας απαντήσω κι εγώ “εύχομαι το συντομότερο”. Το πρόβλημα αγαπητή Vodafone δεν είναι απλά το ο τι “έπεσε” το δίκτυο, αλλά το ο,τι συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας σαν να μιλάτε σε ηλίθιους. Ας έχει τουλάχιστον η “εξυπηρέτησή” σας τη στοιχειώδη γνώση και ευγένεια να κάνει αυτό για το οποίο υπάρχει, να εξυπηρετεί και όχι να απευθύνεται στον πελάτη με ειρωνεία.

 

Η Vodafone πάντως αρκέστηκε σε μια απλή ανάρτηση πριν από λίγα λεπτά:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι περιορισμένος αριθμός συνδρομητών μας σταθερής τηλεφωνίας, ενδέχεται να αντιμετωπίζει πρόβλημα στις υπηρεσίες του Internet, και ειδικότερα με την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για την άμεση επίλυση του προβλήματος.
Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλημέρα σάς !! Με την πρώτη καταγγελία πού έκανα στο tsat τής vodafon το internet μου διορθοθηκαι!! Σάς Ευχαριστώ πολύ !!!

  2. Τα εχεται κάνει σκατα..αλλά μόλις λέμε θα πάμε σε άλλη εταιρεία να δεις πόσα τηλέφωνα πέφτουνε.αλλος 7χρονια πελάτης και του κόψανε το τηλέφωνο και πήρε στην βονταφον. Και τους είπε ότι θα το πληρώσει τέλος Ιανουαρίου και του είπανε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με αρρωστη μάνα αισχος.

  3. Αποζημίωση με χρηματικό αντίτιμο στον επόμενο λογαριασμό. Ούτε η εξυπηρέτηση πελατών δε λειτουργούσε χθες…

  4. Και πρέπει να πληρώσουμε όταν τηλεφωνούμε για την βλάβη η οποία συνεχίζεται στην τηλεόραση ακόμη και όταν το ίντερνετ επιστρέφει

  5. Έχω εδω και περιπου 6-7 μηνες αγανακτησει με το θεμα ιντερνετ στο σπιτι μου , και για να γραφω και σε φορουμ εχω πια φτασει στα ορια μου . Στον οτε ειμαι περιπου 1 χρονο . Πριν αλλαξω και ερθω στον οτε ημουν στην forthnet και εκει ειχα θεματα με το ιντερνετ , αλλα ειπα να αλλαξω να παω οτε μπας και λυθει το θεμα . Τους πρωτους μηνες συνδεσης με τον οτε , περιπου 4-5 μηνες , το ιντερνετ πηγαινε καλα χωρις καμια αποσυνδεση .

    Ειμαι σε περιοχη που ειμαι αρκετα μακρια απο τον κατανεμητη , Θεσσαλονικη περιοχη πυλαια – πανοραμα . Που σημαινει οτι ξερω οτι ειναι λογικο να εχω χαμηλη ταχυτητα εως γελοια ταχυτητα για αυτα που τους πληρωνω , εχω down 6100kbit/sec , up 970kb/sec . Τελος παντων , το θεμα ειναι οτι εστω αυτην την ρημαδα την ταχυτητα δεν την εχω σταθερη γιατι εχω αποσυνδεσεις .

    Τις απογευματινες ωρες συνηθως μετα τις 7 μεχρι τις 2 το βραδυ περιπου εχω συχνες αποσυνδεσεις . τις υπολοιπες ωρες ειναι σπανιο να εχω αποσυνδεσεις . οταν γινονται οι αποσυνδεσεις αναβοσβηνουν δυο λαμπακια το dsl και το internet . μου εχουν δωσει το ρουτερ Speedport W 724V . Τι το κανω restart τι το βγαζω απο την μπριζα το αφηνω 10 λεπτα και μετα το ξαναβαζω , αυτο τον χαβα του .

    Παιρνω τηλ στον οτε , με στελνουν τεχνικο τον οποιον τον γνωριζα επειδη ειχα κανει την πρακτικη μου στον οτε σαν τεχνικος για 6 μηνες . Αυτος με λεει οτι το ιντερνετ ερχεται καλα μεχρι το μποξακι , μπαινει σπιτι το μετραει βλεπει οτι εχει μια μικρη διαφορα σε σχεση με εξω και με λεει οτι εχει θεμα η καλωδιωση του σπιτιου . Ειχα τις αμφιβολιες μου , αλλα αντε λεω ας την αλλαξω μπας και ηρεμησω . Αλλαζω λοιπον το καλωδιο που συνδεει την κεντρικη μπριζα του σπιτιου με το εξωτερικο μποξακι εξω απο το σπιτι . Υποψιν μενω σε μονοκατοικια με κηπο . Το μποξακι ειναι εξω απο το οικοπεδο , και η αρχικη καλωδιωση πηγαινε υπογειως απο το μποξακι και εμπαινε στο σπιτι στην κεντρικη μπριζα . Τωρα , η νεα καλωδιωση ειναι εναεριως απο το κουτακι του οτε σε μια κεντρικη μπριζα στο σπιτι (διαφορετικη απο την προηγουμενη) . Με το που αλλαξα καλωδιο εστρωσε και ειχα συνεχομενη συνδεση πρωι βραδυ για περιπου 10 μερες . Μετα απο αυτο το διαστημα αρχισανε παλι τα ιδια , αποσυνδεσεις τις βραδινες ωρες .

    Ξαναφωναζω τεχνικο του οτε , ερχεται αλλος τον οποιον δεν ηξερα , τον οποιον μονο που δεν τον πλακωσα στο ξυλο . Με αφησε για 2 μερες χωρις καν τηλεφωνο και εννοειται ουτε ιντερνετ , δηλαδη το εκανε χειροτερα απο οτι ηταν , μαλλον συνδεσε αλλα καλωδια σε μενα τα οποια ηταν στον αερα (μιλαμε για Τ-ρομπα τεχνικο) . Το θεμα ειναι οτι αφοτου εφυγε μετα απο ωρα μπηκα στο ιντερνετ για να τσεκαρω αν εχει ή οχι . Τεσπα , τον παιρνω τηλ στο κιν του , και με λεει θα ερθω , ηρθε και απλα με αφησε εκει που ημουν , δλδ τηλεφωνο οκ , βραδινες ωρες αποσυνδεσεις . Οταν τον ξαναρωτησα τι προβλημα εχω μου λεει οι καλωδιωσεις σου . ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΛΕΩ , τραβηξα ολοκληρο καλωδιο απο το μποξακι εξω στο κεντρικο μεσα . Με λεει να δω και την εσωτερικη καλωδιωση . Εγω ημουν σιγουρος οτι και στις εσωτερικες καλωδιωσεις ειμαι οκ . Αλλα λεω , ας φωναξω και εναν δικο μου να τελειωνουμε επιτελους και αν εχω δικιο θα τους πρηξω στα τηλεφωνα .

    Φωναζω , λοιπον εναν δικο μου τεχνικο τηλεπικοινωνιων ο οποιος μετρησε και ειδε τα παντα , μεχρι και τι αποχρωση εχει ο χαλκος που χρησιμοποιω , που λεει ο λογος . 3ωρες ηταν σπιτι μου . Το μετρησε με argus , το ιδιο μηχανημα που χρησιμοποιουνε οι τεχνικοι του οτε . Ολη η καλωδιωση του σπιτιου ειναι οκ χωρις κανενα λαθος . Μια πιθανη αιτια μου ειπε οτι ισως να ειναι οτι τα φωτα και γενικα τα καλωδια ρευματος μπορει να κανουν παρεμβολες στο καλωδιο του ιντερνετ σε καποιο σημειο . Του εχει ξανατυχει λεει 2-3 φορες τετοια περιπτωση , και εγω το εχω ακουσει . Αλλη πιθανη αιτια ειναι το ρουτερ να ειναι προβληματικο , αλλα δεν στεκει ακριβως γιατι πεφτει συγκεκριμενες ωρες και οχι ολη την ημερα , τεσπα ακομα δεν αλλαξα ρουτερ γιατι δεν εχω .

    Επειδη εχω σιχαθει και εχω βαρεθει να μιλαω με τους οτετζηδες που δεν ξερουν που πανε τα 4 (οι περισσοτεροι) , θελω και την δικια σας γνωμη . Εννοειται πως θα τους ξαναπαρω τηλ και θα τους τριψω τις μετρησεις που εκανε ο δικος μου στην μουρη γιατι τις εβγαλα φωτο , και θα τους παιρνω καθε μερα τηλ μεχρι να με μαθουν . βαρεθηκα πλεον να φωναζω τον εναν τον αλλον , να με λενε γνωμες , να μην αλλαζει τπτ , και εν τελη να φταιει κατα 99% ο π-οτέ… το ποστ φυσικά είναι για το πρόβλημα με τη Vodafone αλλά επειδή πολύ κακό για το τίποτα αλλά σα συνδρομητής του και καλά “φοβερού και τρομερού” του αντιπάλου δέους της Vodafone σας ενημερώνω πως ο ΟΤΕ έχει τα ίδια αν όχι χειρότερα προβλήματα τα οποία τα θάβεται κοιτάτε μόνο μη καμιά “παλιοεταιρια” βγάλει κάποιο προβλημα να κραξετε αλλά τον ΟΤΕ σας κουβέντα θα μου πείτε εσένα τι σε κοφτει? Ότι και σας που λυσσαξατε με μια Vodafone…ένα κλικ προβλήματα ΟΤΕ να κάνει κανείς αραδα τα προβλήματα αγανακτισμένων χρηστών του ΟΤΕ ιδιαίτερα στη σταθερή τηλεφωνία/ίντερνετ και δε φτάνει που είναι πανάκριβες οι υπηρεσίες του ΟΤΕ με κάκιστη εξυπηρέτηση ακόμα και για μικρά προβλήματα με αντιμετώπιση πολύ χειρότερα από αυτό που το ποστ αλλά και κάποιοι στα σχόλια λένε που να φτάνει έως την αγένεια εκεί να σας είχα μερικούς μερικούς ε κρατική η πρώην κρατικοδιαιτη εταιρεία ο ΟΤΕ με ένα κράτος να τον στηριζει απο χίλιες μεριές Τόνγκα στα σκάνδαλα βλέπε Siemens και μετά βρήκατε την ευκαιρία να κραξετε σε ένα προβλημα τής Vodafone που επαναλαμβάνω ΟΛΟΙ μα όλοι έχουν απλά είπαμε κάποια θάβονται από αυτούς που έχουν συμφέροντα οκ ανταγωνισμός άκρατος αλλά όλα έχουν και τα όρια τους…και αν σας φαίνονται υπερβολικά αυτά που σας αναφέρω με όλο τον σεβασμό κλικ προβλήματα ΟΤΕ και θα εκπλαγειτε πόσα προβλήματα αναφέρουν αγανακτησμενοι χρήστες ΟΤΕ υπάρχουν για πολλά προβλήματα και μάλιστα “άλυτα” εδώ και χρόνια δηλ. 2019-2018- 2017 κτλ και ελάτε να μου πείτε μετά για Vodafone η για οποία άλλη και μάλιστα το χειρότερο η συμπεριφορά των “οτετζιδων” όρεξη να ‘χετε και οσο θα ψάχνετε τόσο θα βρίσκετε…αυτά τα ολίγα!!!

  6. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έχει τραβήξει η μητέρα μου με την vodafon!!! Από τις23/12/19 μέχρι και σήμερα 21/01/20 το τηλέφωνό είναι νεκρό.Αφησαν τις ημέρες των γιορτών μία γυναίκα ηλικιωμένη κατάκοιτη στο κρεβάτι με πολλά προβλήματα υγείας χωρίς καμία επικοινωνία με τα παιδιά της δεν την πήρε κανείς να της πει ούτε τα χρόνια πολλά μας κοροϊδεύουν καθημερινά παίρνουμε κάθε μέρα τηλέφωνο και λέμε όλο τα ίδια και τα ίδια η ίδια σαν τους παπαγάλους και καμία μα καμία διάθεση να επιλύσουν το πρόβλημα μας μας κοροϊδεύουν και μας πάνε από Δευτέρα Τετάρτη από Τετάρτη Παρασκευή και την επόμενη εβδομάδα πάλι τα ίδια και τα ίδια !!!μακριά από τη vodafone δεν υπάρχουν υπηρεσίες δεν έχουν ευαισθησίες δεν είναι επαγγελματίες!!!!!

  7. Απαράδεκτοι. Θέλω να σπάσω το συμβόλαιό και να πάω ΟΤΕ. Γνωρίζει κανείς αν ψηφίστηκε ο νόμος που μπορείς να καταγγείλεις την εταιρία και να σπάσεις το συμβόλαιο?

  8. Και προχθές είχε το ιντερνετ πρόβλημα .. Εχθές είχε πέσει επί πλέον και το τηλεφωνικό τους κέντρο.. Προσπάθησα πάρα πολλές φορές να πάρω , αλλά ήταν αδύνατον ! Κανονικά θα πρέπει να προβλέψουν κάποια έκπτωση στον λογαριασμό αυτού του μήνα γι αυτή την ταλαιπωρία !

  9. Βλέπω κάποιους από εσάς διαμαρτυρεστε, γιατί η Vodafone έχει κάποιες κοιλίες μια στο τόσο, εφόσον είναι και η νούμερο 2 αν όχι 3 εταιρεία στην Ελλάδα. 1η η Cosmote, με πολλές”καλύτερες” υπηρεσίες. 1η στις τιμές, 1η στις αργίες, τελευταία στην εξυπηρέτηση όταν σου παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, ως 1η εταιρεία παρόλαυτα ΕΜΦΑΝΊΖΕΙ ΣΥΝΕΧΏΣ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ! Από τις 19/12 έχω πρόβλημα με το internet κ μου δείχνει πως έχω σύνδεση Vodafone, όταν μπαίνω για να δω τις μετρήσεις online. Το ping μου 30+ σταθερά και το download 6,5-8mbps (Έχω συμβόλαιο για 30αρι με την Cosmote παρεπιπτόντως). Γι’αυτο το λόγο έχω στείλει 5 eMail στα οποία κανείς δεν έχει ανταποκριθεί. Έχω πάρει 10 φορές τηλέφωνο από τότε μέχρι σήμερα και λίγα λέω, μου το σήκωσαν 1 μαμημενη φορά, στην οποία απλά μου λένε δεν μπορούν να με βοηθήσουν αν δεν έρθει τεχνικός. Τεχνικό δεν μπορούσαν να στείλουν γιατί έχουν πολύ “δουλειά” κ θα με ενημερώσουν. Από τις 8/1/2020 περιμένω ακόμα. Δεν πρόκειται να τους πάρω κ να χρεωθώ ΠΆΛΙ! Από Φλεβάρη πάω Wind, η μόνη τίμια εταιρεία στην εξυπηρέτηση. Και το υπόλοιπο του συμβολαίου να το βάλουν στο πολο τους. Υ.Γ.
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΈΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΊΟΥ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ!! ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΉΝ!

  10. KL και γω έχω τα ίδια προβλήματα με ΟΤΕ.Ξεκινησε καλά και μετά από τις 7 το απόγευμα έκανε βουτιές.Αναβαθμισα την ταχύτητα σε 50, πήγε καλύτερα και από τα 44 περίπου άρχισε βουτιές στα 6-7-8.Πηρα τηλ και μετά 2-3 μέρες ήρθε ένα μνμ που έλεγε ότι διορθώθηκε,αλλά πάλι τα ίδια.Εστειλα ένα email που βέβαια απαιτώ να διορθωθεί αλλιώς θα σπάσω το συμβόλαιο λόγω μη παροχής υπηρεσιών και ακόμα περιμενω απάντηση εδώ και 10 μερες

  11. Τραγικό το άρθρο. Αφορά μία φράση που έγραψε ένας υπάλληλος στο chat και το παρουσιάζετε λες και είναι η επίσημη ενημέρωση της εταιρίας, μέ εναν εντυπωσιακό τίτλο, για να ανέβουν τα κλικ.

  12. Επειδη η Vodafone θεωρει οτι μπορει να μας κανει οτι θελει για παρτε ενα τηλεφωνακι στον συνηγορο του καταναλωτη (http://synigoroskatanaloti.gr/) και πατηστε τους ενα εξωδικο να σας σπασουν το συμβολαιο γιατι δεν μπορει ενα συμβολαιο να καλυπτει ΜΟΝΟ την εταιρια.
    Δεν θα τους πληρωσουμε κιολλας για να φυγουμε απο τις σαπιες υπηρεσιες που προσφερουν και τις ειρωνιες τυπου “καντε επανακινηση το router”, “αλαξτε μπριζα”, “φταιει ο ΟΤΕ” κτλ απο τους “τεχνικους” τους.
    Τον κωλο τους ξεραν να τον βγαλουν στην απ’εξω στο συμβολαιο και αποποιηθηκαν τις ευθυνες για τα τεχνικα προβληματα οταν εμπλεκετε 3ο προσωπο και μας πατανε τωρα “ο ΟΤΕ εχει το προβλημα” και μας αφησαν ολους να πολεμαμε 2 εταιριες μονοι μας.
    Οποιος δεν θελει να καθετε σε ενα σπιτι και να κοιταει τα ταβανια περιμενοντας τον μαγικο τεχνικο να κατεβει απο τα ουρανια ας παρει την κατασταση στα χερια του, το link το εχετε 09:00 με 15:00 λειτουργουν τα τηλεφωνα.
    Μην γινεστε πιθηκοι και περιμενετε να λυθουν τα προβληματα σας επειδη τους πηρατε 15 φορες και τους ριξατε παναγιες η να αφηνετε απληρωτους λογαριασμους θα χρησιμοποιηθουν εναντιων σας 100% ολα αυτα, πολυ καλυτερο να μαζευτουν στιβες τα εξωδικα απο το πουθενα (οπως κοπηκαν οι υπηρεσιες που πληρωνουμε).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.