Η αλήθεια είναι ότι η Apple μας έχει συνηθίσει σε πολύ καλά διαφημιστικά spot, με κορυφαία εκείνα του 1984 και φυσικά το “Think Different” του 1997 που βοήθησε την εταιρία να ανακάμψει από την κατάσταση χρεοκοπίας που περνούσε. Πραγματικά εμπνευσμένο σποτ αυτό του ’97. Ας το θυμηθούμε μια φορά μαζί…

http://www.youtube.com/watch?v=WyGT2F74p_A

Οκ, το είδαμε, το χαρήκαμε και άφησε μια ωραία αίσθηση. Για να πάμε να δούμε και τα σποτάκια που βγήκαν αυτές τις μέρες.

Προσωπικά εμένα δεν μου έκαναν καλή εντύπωση, πόσο μάλλον μετά το αριστούργημα του ΄97. Έχουμε έναν τύπο που η Apple τον αποκαλεί Apple Genius ο οποίος το μόνο που κάνει είναι να βοηθάει ανθρώπους να φτιάχνουν κάρτες, Φώτο-άλμπουμ και  παρουσιάσεις στο Power Point. Και με πελάτες έναν ξεχασιάρη σύζυγο, έναν που τον έπιασαν κορόιδο και έναν που γεννάει η γυναίκα του και αντί να την πάει στο νοσοκομείο κοιτάει πώς να φτιάξει φωτογραφικό άλμπουμ.

Κατά τη γνώμη μου; Χάλια. Πρώτον γιατί δεν προβάλλουν τον Genius σαν Genius εκτός και αν το να φτιάχνουμε καρτούλες είναι ένα στάδιο μετά το hacking και δεύτερον γιατί κανένας από τους πελάτες δεν δείχνει φυσιολογικός. Εκτός αν έτσι βλέπει η Apple τους πελάτες της, πράγμα το οποίο το βρίσκω προσβλητικό. Που πήγαν οι αναφορές στους «τρελούς»; Που πήγαν οι οικογενειακές στιγμές τις καθημερινότητες που γινόντουσαν ξεχωριστές; Που είναι οι αστέρες που παρέλασαν στην προώθηση του Siri; Κατά τη γνώμη μου αυτές οι διαφημίσεις δικαίωσαν την παρέα του Bing Bang Theory που «κράζει» τους Apple Geniuses σε κάθε ευκαιρία.

Come on Apple, σίγουρα μπορείς πολύ καλύτερα.

Εσείς τι πιστεύετε; Σας άρεσαν τα σποτ;

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.