Τη Δευτέρα, η Microsoft κυκλοφόρησε μια διορθωμένη έκδοση της νέας πολιτικής σχετικά με τα δεδομένα των χρηστών, συμφώνα με τους New York Times. Στην ενημερωμένη έκδοση δηλώνεται με σαφήνεια ότι η εταιρεία δεν θα χρησιμοποιεί τις πληροφορίες του χρήστη που συλλέγει για διαφήμιση, κάτι που είναι γνωστό ότι κάνει η αντίπαλη εταιρία Google.

Η κίνηση αυτή της εταιρίας έρχεται ως απάντηση σε ένα γράμμα του Edward J. Markey, συμβούλου της Congressional Bipartisan Privacy Caucus, στον πρόεδρο της Microsoft, Steve Ballmer, αναφερόμενος σε παλαιότερο άρθρο των NYT, που επεσήμανε ότι η ενημερωμένη πολιτική δεδομένων χρήστη της Microsoft άφηνε πολλά περιθώρια στην εταιρεία να χρησιμοποιεί τα δεδομένα, όπως αυτή θέλει. Η διατύπωση στο Microsoft Services Agreement που δημοσιεύτηκε στις 19η Οκτωβρίου έδινε στην εταιρεία περιθώρια να χρησιμοποιήσετε πληροφορίες που συλλέγονται από υπηρεσίες προσωπικής επικοινωνίας όπως το email, τη μηχανή αναζήτησης (Bing) και τα IMs για διαφημιστικούς σκοπούς. Microsoft δήλωσε δημοσίως ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει, αλλά τώρα έχει ενημερώσει τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών (Services Agreement) με πιο σαφή γλώσσα.

Ένα πράγμα που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο των πελατών μας από ιδιωτικές επικοινωνίες και έγγραφα, για διαφήμιση. Μπορούσαμε να είχαμε πιο σαφής για το θέμα αυτό όταν δημοσιεύσαμε την ενημερωμένη συμφωνία παροχής υπηρεσιών. Εκτιμούμε την ανατροφοδότηση που λάβαμε, και ως εκ τούτου, θα ενημερώσουμε συμφωνία το συντομότερο δυνατό να κάνουμε απολύτως σαφές αυτό το σημείο.

 Οι Πολιτικές απορρήτου δημιουργούν όλο και περισσότερες ανησυχίες για τους χρήστες αφού οι εταιρείες βρίσκουν διάφορους τρόπους για να αποκομίζουν κέρδη από τη χρήση προσωπικών πληροφοριών που παρέχονται από τους χρήστες. Νωρίτερα φέτος, η Google αναθεώρησε την πολιτική απορρήτου ώστε να της επιτρέπετε η χρήση ιδιωτικών πληροφοριών που συλλέγονται από τους χρήστες από όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Αυτό προκάλεσε μια αντίδραση από ρυθμιστικές αρχές όλου του κόσμου που πιστεύουν ότι η νέα πολιτική έδωσε στη Google πάρα πολλά περιθώρια να χρησιμοποιήσει προσωπικές πληροφορίες που συλλέγει από τις υπηρεσίες της. Η Microsoft βρήκε την ευκαιρία να ‘κοροϊδέψει’ τη Google στις αναταραχές με την νέα πολιτική απορρήτου της, με το video “Gmail Man”. Η υπηρεσία ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ έχει κάλεσε την εταιρεία να αλλάξει την νέα της πολιτική, αλλά η Google δεν έχει ακόμη συμμορφωθεί με το αίτημα.

http://youtu.be/TDbrX5U75dk?hd=1

Πηγη1, Πηγη2, Πηγη3

Ακολουθήστε το Techmaniacs.gr στο Google News για να διαβάζετε πρώτοι όλα τα τεχνολογικά νέα. Ένας ακόμα τρόπος να μαθαίνετε τα πάντα πρώτοι είναι να προσθέσετε το Techmaniacs.gr στον RSS feeder σας χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο: https://techmaniacs.gr/feed/.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.