Ο σκηνοθέτης του Halo, Frank O’Connor, δήλωσε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Λονδίνο ότι η ανάπτυξη στο Halo 4 έχει ολοκληρωθεί, νωρίτερα απο το χρονοδιάγραμμα που ήθελε την ολοκλήρωση του παιχνιδιού κοντά στη μέρα κυκλοφορίας του(στις 6 Νοεμβρίου).

«Είχαμε κάποια σημαντικά νέα που έφθασαν χθές στο γραφείο, που λέγαν ότι το παιχνίδι έχει κυριολεκτικά τελειώσει σε αυτό το σημείο». “Περνάει αυτή τη στιγμή από τα διάφορα επιμέρους τμήματα για το τελευταίο check up και τελειώσαμε. Έχουν περάσει τρία χρόνια σκληρής δουλειάς από τους συντελεστές έδω, περίπου 300 ανθρώπους.”

Το Halo 4 είναι το πρώτο παιχνίδι στη δημοφιλή σειρά που σαν τίτλος, αναπτύχθηκε εκτός Bungie Studios, η οποία παρέδωσε επίσημα τα ηνία στην 343 Industries, στις 31 Μαρτίου, 2012. Πρόκειται για μια άμεση συνέχεια του Halo 3 παιχνιδίου από το 2007, και διαδραματίζεται τέσσερα χρόνια μετά τα γεγονότα του παιχνιδιού του συγκεκριμένου τίτλου(Halo 3 και όχι Halo Reach).

Τουλάχιστον δύο ακόμα τίτλους Halo περιμένουμε να δούμε ακόμα. Το Halo 5 και 6 – ως μέρος της νέας τριλογίας-Reclaimer. Φημολογείται ότι το επόμενο παιχνίδι Halo θα έρθει στη μελλοντική πλατφόρμα της Microsoft, καθώς η εταιρεία κάνει φανερά πέον προσλήψεις για τη δημιουργία της επόμενης γενιάς γραφικών και υποδομής για να “οικοδομίσει το μέλλον του Halo.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.