LG Super Bowl Ad Preview

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με την καθοδήγηση των διάσημων κινηματογραφιστών Ridley και Jake Scott, το νέο spot ‘LG Super Bowl 50’ παρουσιάζει την LG OLED ως τη ‘Νέα Εποχή’ στην τεχνολογία των τηλεοράσεων

Αθήνα, 1 Φεβρουαρίου 2016 — Λίγο πριν την έναρξη του μεγαλύτερου αγώνα, η LG Electronics (LG) προβάλλει σήμερα το πρώτο διαφημιστικό της εταιρείας για το Super Bowl, με πρωταγωνιστές τον διάσημο ηθοποιό Liam Neeson και τη νέα τηλεόραση LG SIGNATURE OLED. Το νέο διαφημιστικό, δημιούργημα της συνεργασίας πατέρα και γιού, με τον Ridley Scott στην παραγωγή και τον Jake Scott στη σκηνοθεσία, παρουσιάζει την δέσμευση της LG να φέρει το μέλλον της τηλεόρασης σήμερα κιόλας στους καταναλωτές.

Το τηλεοπτικό spot επικεντρώνεται στο πως η LG φέρνει την καινοτομία της μελλοντικής οικιακής ψυχαγωγίας στους καταναλωτές σήμερα, με την επαναστατική τεχνολογία LG OLED. Παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση-ναυαρχίδα της LG, που προσφέρει ανώτερη ποιότητα εικόνας χάρη στην τεχνολογία OLED, με τέλειο μαύρο, απαράμιλλες αντιθέσεις και ακόμα περισσότερη ζωντάνια στα χρώματα, πάνω σε ένα κομψό, εκπληκτικά λεπτό γυάλινο πάνελ. Ο μοναδικός σχεδιασμός με την αισθητική ‘Picture-on-Glass’ πραγματοποιείται μόνο με την τεχνολογία OLED.

«Πρόκειται για μία δυναμική ταινία μικρού μήκους», δήλωσε ο αναγνωρισμένος σκηνοθέτης και παραγωγός του διαφημιστικού, Sir Ridley Scott και πρόσθεσε: «Αφορά στον αγώνα του να βρίσκεται κάποιος στην εμπροσθοφυλακή της καινοτομίας και να μπορεί να δημιουργεί την τεχνολογία του αύριο».

Ο χαρακτήρας του Neeson είναι ο «άνθρωπος του μέλλοντος» και του έχει ανατεθεί να απελευθερώσει το μέλλον της τεχνολογίας στον κόσμο, ώστε όλοι να την απολαμβάνουν σήμερα, ακρίβως δηλαδή αυτό που συνεχίζει να κάνει η LG μέσω της πρωτοποριακής καινοτομίας της στην κατηγορία των τηλεοράσεων OLED.

«Ο χαρακτήρας μου είναι ένας αινιγματικός άντρας του μέλλοντος που ταξίδεψε πίσω στο χρόνο, στη σημερινή εποχή, με μία πολύ σημαντική αποστολή», ανέφερε ο Neeson. «Αντιπροσωπεύει αυτή την εσωτερική κλίση, την περιέργεια που έχουμε να μάθουμε το μέλλον».

«Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας κόσμος που δεν είχατε δει ποτέ ξανά, ένας μοναδικός και εξειδικευμένος κόσμος για την τηλεόραση OLED», είπε ο Jake Scott, που σκηνοθέτησε το διαφημιστικό της LG.

Το νέο σποτ της LG αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητα δύο από εκ των μεγαλύτερων ονομάτων του Hollywood, του Ridley και του Jake Scott, που δεν είναι γνωστοί μόνο για τις βραβευμένες ταινίες τους, αλλά και για να δημοφιλή διαφημιστικά σποτ τους, Ο καθένας έχει ήδη αφήσει το αποτύπωμά του στον μεγάλο αγώνα με προηγούμενες επιτυχίες, όπως το εικονικό διαφημιστικό σποτ ‘1984’ του Ridley για τα Macintosh και η κορυφαία διαφήμιση ‘Lost Dog’ του Jake για την Budweiser.

Αυτό θα είναι επιπλέον το δεύτερο διαφημιστικό του Neeson για το Super Bowl, μετά το διάσημο σποτ ‘Clash of Clans’ της προηγούμενης σεζόν, με τα περισσότερα views YouTube, προσθέτοντας άλλη μια επιτυχία στο ήδη πλούσιο βιογραφικό του. O Neeson και o Ridley Scott δούλεψαν τελευταία φορά μαζί στην ταινία δράσης του 2005 ‘Kingdom of Heaven’, ενώ το νέο διαφημιστικό της LG υπόσχεται να είναι εξίσου συναρπαστικό.

«Ο Ridley και ο Jake αποτελούν μία φοβερή δημιουργική ομάδα», δήλωσε ο ηθοποιός Liam Neeson. «Ξέρεις ότι είσαι σε καλά χέρια».

Η βραβευμένη τηλεόραση LG SIGNATURE OLED, η οποία πρόσφατα ονομάστηκε ‘Best TV Product’ από τα βραβεία ‘Official Best of CES® 2016′ από το Engadget, διακρίνεται όχι μόνο από την εκπληκτική ποιότητα εικόνας της, αλλά και από τον καλαίσθητο σχεδιασμό της. Με το κομψό πάνελ OLED με απίστευτα λεπτό πάχος (περίπου στο ένα δέκατο της ίντσας), διάφανο γυάλινο οπίσθιο καπάκι και ισχυρό ηχοσύστημα εμπρόσθιας προβολής, αποτελεί ένα εξαίσιο δείγμα της μοντέρνας μηχανικής και σχεδιασμού.

«Αρχικά, εντυπωσιάστηκα από τη φόρμα της. Η γραμμή της είναι μοναδικά λεπτή, καθαρή, απλή και κομψή», ανέφερε ο Ridley Scott.

Οι νέες ναυαρχίδες της LG, οι τηλεοράσεις 77 και 65 ιντσών LG SIGNATURE OLED, διαθέτουν εξαιρετική αναλογία αντίθεσης και χρωματική απόδοση, αλλά και ανάλυση 4K Ultra HD με δυνατότητα αναπαραγωγής περιεχομένου HDR (high dynamic range). Με πιστοποίηση ‘UHD Premium’ από τον Οργανισμό ‘UHD Alliance’, η σειρά υποστηρίζει τα standard HDR format της βιομηχανίας που έχουν θεσπιστεί από τους παγκόσμιους ηγέτες της ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης, τα κινηματογραφικά στούντιο και τους κατασκευαστές ηλεκτρονικών ειδών, συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών HDR10 και DolbyVision™, καθιστώντας τις έτσι τις πρώτες τηλεοράσεις που είναι συμβατές με όλα τα πρότυπα.

Αντίθετα με τις οθόνες LCD, όπου ο οπίσθιος φωτισμός LED μπορεί να φωτίσει μόνο συγκεκριμένα σημεία της οθόνης, το κάθε pixel του πάνελ της τηλεόρασης OLED μπορεί να ανάβει και να σβήνει ανεξάρτητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι τηλεοράσεις OLED να προβάλουν τα αντικείμενα με ακόμα μεγαλύτερη ζωντάνια και ρεαλισμό, πλούσια σε σκιάσεις, ακόμα κι όταν τα φωτεινά αντικείμενα εμφανίζονται δίπλα σε πιο σκοτεινά ή σκούρα – σε αντίθεση πάλι με τις τηλεοράσεις LCD που η φωτεινότητα μεταφέρεται από το ένα φωτεινό αντικείμενο στο πιο σκούρο πάνω στην οθόνη.

Με κυρίαρχο προϊόν τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων από τη σειρά LG SIGNATURE, οι τηλεοράσεις OLED της LG για το 2016 περιλαμβάνουν τέσσερις νέες σειρές με οκτώ συνολικά μοντέλα. Όλα τα μοντέλα φυσικά διαθέτουν την πλατφόρμα smart TV webOS 3.0 της LG, με προηγμένα νέα χαρακτηριστικά που μετατρέπουν τη διαδικασία της εύρεσης και εναλλαγής του διευρυμένου περιεχομένου των επιλογών της LG σε ακόμα πιο απλή κι εύκολη – από ραδιοτηλεοπτικά προγράμματα, μέχρι υπηρεσίες streaming και περιεχόμενο από εξωτερικές πηγές.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας της LG, μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http:// www.lg.com/gr

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ