broken iphoneΠριν λίγες ημέρες σας είπαμε πως αν έχετε κάνει αντικατάσταση μερών της iOS συσκευή σας, με εξαρτήματα που δεν είναι από την Apple, τότε ενδέχεται να έχετε προβλήματα κατά την επόμενη αναβάθμιση της συσκευής σας, στη νέα έκδοση του iOS. Πλέον η Apple αποφάσισε να μας ενημερώσει σχετικά με το θέμα, επίσημα.

error53

Κατά την αναβάθμιση, η συσκευή ελέγχει το hardware της και αν βρει αλλαγμένα μέρη που δεν είναι αυθεντικά, τότε δεν μπορεί να συνεχίζει, με αποτέλεσμα να brickάρει την συσκευή.

Η ανάρτηση της Apple σχετικά με το θέμα είναι ή εξής:

Αν η συσκευή σας iOS διαθέτει Touch ID, το iOS ελέγχει ότι ο αισθητήρας Touch ID αντιστοιχεί στα άλλα στοιχεία της συσκευής σας κατά τη διάρκεια μιας ενημέρωσης ή επαναφοράς. Αυτός ο έλεγχος διατηρεί τη συσκευή σας και τις λειτουργίες του iOS που σχετίζονται με το Touch ID ασφαλείς.

Όταν το iOS εντοπίσει μη αναγνωρισμένη ή μη αναμενόμενη μονάδα Touch ID, ο έλεγχος αποτυγχάνει. Για παράδειγμα, μια μη εξουσιοδοτημένη ή προβληματική αντικατάσταση οθόνης μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία του ελέγχου.Αν ο έλεγχος του Touch ID αποτύχει, η ενημέρωση δεν θα ολοκληρωθεί. Θα εμφανιστεί μια οθόνη “Σύνδεση με iTunes” στη συσκευή σας ή ένα μήνυμα σαν αυτό στο iTunes στον υπολογιστή σας: Δεν ήταν δυνατή η επαναφορά του iPhone [όνομα συσκευής]. Παρουσιάστηκε άγνωστο σφάλμα (53).

Ακολουθήστε τα εξής βήματα

  1. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε την πιο πρόσφατη έκδοση του iTunes.
  2. Κάντε υποχρεωτική επανεκκίνηση της συσκευής σας.
  3. Δοκιμάστε ξανά να επαναφέρετε τη συσκευή σας.
  4. Αν συνεχίζει να εμφανίζεται το σφάλμα 53, όταν προσπαθείτε να επαναφέρετε τη συσκευή σας, επικοινωνήστε με τηνυποστήριξη της Apple. Αν η επαναφορά δεν ολοκληρώνεται και εμφανίζεται διαφορετικός κωδικός σφάλματος, μάθετε τι μπορείτε να κάνετε.

Αν αντικαταστήσατε την οθόνη ή κάποιο άλλο εξάρτημα της συσκευής σας

Αν η οθόνη του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε σε ένα κέντρο σέρβις της Apple, σε ένα Apple Store ή σε έναν εξουσιοδοτημένο πάροχο σέρβις της Apple, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple. Αν η οθόνη ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα του iPhone ή του iPad αντικαταστάθηκε κάπου αλλού, επικοινωνήστε με την υποστήριξη της Apple για πληροφορίες τιμολόγησης για επισκευές εκτός εγγύησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ