Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στη σελίδα  GameReactor, ο Technical Designer της Sony Santa Monica εξηγεί τους λόγους που άλλαξε το gameplay του παιχνιδιού και κυρίως η γωνία θέασης της κάμερας στο παιχνίδι.

god-of-war

Το God of War αποτελεί μία από τις πιο πετυχημένες σειρές στην ιστορία του gaming, η οποία ξεκίνησε από το PS2 και συνεχίζει μέχρι σήμερα στην νέα, τωρινή γενιά κονσολών χάρη στον νέο τίτλο που ανακοινώθηκε στην φετινή Ε3. Ένα από τα στοιχεία που χαρακτήριζε τα προηγούμενα God of War παιχνίδια ήταν η σταθερή (fixed) κάμερα, στην οποία ο χρήστης παρακολουθούσε και οδηγούσε τον χαρακτήρα (Kratos) από μια συγκεκριμένη και σταθερή θέση.

Με την έλευση όμως του νέου τίτλου και όπως μπορούμε να δούμε από το gameplay trailer που δημοσίευσε στην φετινή Ε3 η Sony, φαίνεται πως η γωνία θέασης του παιχνιδιού αλλάζει ριζικά και θα πάρει στοιχεία από το gameplay των Uncharted και Last of Us, θέλοντας μάλλον να ανανεώσουν την εμπειρία που πρόσφερε τόσα χρόνια η σειρά.

Θέλοντας να διαλευκάνουν λίγο την κατάσταση, ο Technical Designer Mihir Sheth και ο Gameplay Engineer Lead Jeet Shroff της Sony Santa Monica, μέσω μιας συνέντευξης που παραχώρησαν στη σελίδα GameReactor μας εξηγούν τους λόγους αυτής παράξενης, κατά πολλούς, κίνηση. Συγκεκριμένα, ανέφεραν ότι:

Ένα από τα πράγματα που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να δημιουργήσουμε μια καθηλωτική gaming εμπειρία. Η διαφορετική γωνία θέασης (close camera) δίνει ευκαιρίες για μια πιο προσωπική και πιο ευαίσθητη διήγηση των γεγονότων, ενώ ταυτόχρονα αλλάζει πολλά πράγματα όσων αφορά το σύστημα μάχης. Προσπαθούμε να βρούμε τρόπους για να εξισορροπήσουμε τόσο την κάμερα, όσο και το combat system που είναι φτιαγμένο πάνω σε αυτή.

Η νέα γωνία θέασης αποτελεί μια νέα πρόκληση για το studio, καθώς θα πρέπει να δημιουργήσουμε εχθρούς οι οποίοι θα διαφέρουν σε μέγεθος και δυσκολία από τους προηγούμενους (που θα συναντήσουμε κατά την διάρκεια της ιστορίας). Ένα παράδειγμα αποτελεί το troll που εμφανίστηκε κατά την διάρκεια του trailer. Πιστεύουμε ότι αυτή η πιο κοντινή ματιά, μας κάνει να νιώθουμε ακόμα πιο κοντά στον Kratos ή καλύτερα να είμαστε ο ίδιος ο Kratos! Κατά αυτόν τον τρόπο, τα cinematics θα είναι πιο ρεαλιστικά και πιο “κοντά” σε εμάς, σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια.

Όσο και να ξινίζει τους fans της σειράς το νέο gameplay που θέλει να εισαγάγει η Sony Santa Monica, θεωρώ ότι μια πνοή ανανέωσης στη σειρά χρειαζόταν, ειδικά σε ένα  action-adventure video game όπως το God of War.

Δεν είναι κακό το studio πίσω από μια τόσο επιτυχημένη σειρά να ανακαλύπτει νέα, ανεξερεύνητα εδάφη όπως κάνει άλλωστε ο αγαπημένος μας Kratos στο νέο του παιχνίδι το οποίο ελπίζουμε να κυκλοφορήσει μέσα στο 2017…

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ