• ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΗΧΗΡΗ ΠΑΚΟΣΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ #CONDOMEMOJI, Η DUREX ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ UNICODE ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥ EMOJI ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΕΞ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS
  • H ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ EMOJI ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΕΞ ΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, ΑΦΟΥ ΚΑΘΕ 3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ HASHTAG #CONDOMEMOJI ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 140 ΧΩΡΕΣ
  • ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ 16.000.000 VIEWS
  • Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ EMOJI ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ HIV ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ*

Ελλάδα, 1η Δεκεμβρίου 2015: Με αφορμή την υπερβολικά θετική παγκόσμια αντίδραση στην καμπάνια της #CondomEmoji, ο παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της σεξουαλικής ευεξίας, η Durex, ανακοινώνει πως υπέβαλλε μια επίσημη αίτηση στη Unicode για τη δημιουργία του πρώτου επίσημου emoji για το ασφαλές σεξ. Η καμπάνια #CondomEmoji τράβηξε την προσοχή του κοινού, προκαλώντας μια εκπληκτική αντίδραση από όλο τον πλανήτη, αφού άνθρωποι από πάνω από 140 χώρες ξεσηκώθηκαν για να υποστηρίξουν το κίνημα. Μέχρι σήμερα το βίντεο της καμπάνιας έχει φτάσει τα 16.000.000 views σε όλο τον κόσμο. Η συμμετοχή μέσω like, κοινοποίησης ή post στα κοινωνικά δίκτυα ήταν πάνω από 700.000 φορές, γεγονός που σημαίνει πως κάθε 3 δευτερόλεπτα, από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας της καμπάνιας στις 18 Νοεμβρίου, κάποιος έδειχνε την υποστήριξή του στο σκοπό.

Συμπληρωματικά, η καμπάνια #CondomEmoji έλαβε πολύ σημαντική υποστήριξη από τα ΜΜΕ και παγκοσμίως σε πάνω από 50 χώρες πέτυχε περισσότερες από ένα δις PR impressions. Η Independent.co.uk μίλησε για την πρωτοβουλία του #CondomEmoji: «Είναι μια έξυπνη καμπάνια μάρκετινγκ, αλλά υπάρχει και ένας αξιοθαύμαστος κοινωνικός σκοπός πίσω από αυτό». ενώ η India Today σχολίασε: «Περισσότερο απ’ όλα, η εταιρία προφυλακτικών επιθυμεί ο κόσμος να είναι άνετος με τον εαυτό του και να μιλά για το σεξ – το ασφαλές σεξ- όσο θέλει».

Ο Volker Sydow, Global Director της Durex, σημειώσε για την απίστευτη ανταπόκριση στην καμπάνια: «Η υποστήριξη για ένα emoji ασφαλούς σεξ ήταν πολύ έντονη και τονίζει τη μεγάλη ανάγκη για ένα εργαλείο με το οποίο οι νέοι μπορούν να ταυτιστούν και να νιώσουν άνετα να το χρησιμοποιήσουν για να συζητήσουν για το ασφαλές σεξ». Επίσης, συμπλήρωσε: «Το επίπεδο συμμετοχής και υποστήριξης από όλο τον κόσμο σε αυτή την καμπάνια ήταν πραγματικά ιλιγγιώδες. Έκανε πραγματικά αίσθηση στους νέους από όλο τον κόσμο και έτσι ελπίζουμε πως η Unicode θα υποστηρίξει το κάλεσμά μας για ένα επίσημο emoji προφυλακτικού έτσι ώστε να ενταχθεί το ασφαλές σεξ στις συζητήσεις των νέων γύρω από το σεξ».

Η καμπάνια υποστηρίχθηκε από την έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Durex στις 18 Νοεμβρίου, η οποία αποκάλυψε πως το 84% των ηλικιών μεταξύ 18 και 25 νιώθει πιο άνετα να μιλά για το σεξ χρησιμοποιώντας emojis* και πως ένα ανησυχητικό 56% είναι απαθές όσον αφορά στις ασφαλείς σεξουαλικές πρακτικές και πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων υποστηρίζουν ότι δεν τους απασχολεί καθόλου το ασφαλές σεξ**. Η Durex υπέβαλλε την επίσημη αίτηση στη Unicode – τον οργανισμό που αποφασίζει ποια emojis εμφανίζονται standard σε όλα τα smartphones – για να επισημάνει την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS, την 1η Δεκεμβρίου 2015 και ελπίζει να έχει μια θετική απάντηση έως τις αρχές του 2016.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ